  • 1. Data: 2002-10-09 11:52:33
    Temat: przelew z Lukasa do Lukasa - jak długo idzie ?
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    czy przelewy z lukasa do lukasa idą jakąś wewnętrzną drogą czy przez eliksir
    ?

  • 2. Data: 2002-10-09 11:59:16
    Temat: Re: przelew z Lukasa do Lukasa - jak długo idzie ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    > czy przelewy z lukasa do lukasa idą jakąś wewnętrzną drogą czy przez
    > eliksir ?

    Wewnętrznie, również w dni wolne.

  • 3. Data: 2002-10-09 12:01:51
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > Wewnętrznie, również w dni wolne.

    Dzięki - czyli realnie po jakim czasie widzę kwotę na swoim koncie ?

    Bo póki co klikam odświeżanie co kilka minut i nie widze przelewu który
    wyszedł do mnie kilka minut temu....

  • 4. Data: 2002-10-09 12:28:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Paweł wrote:

    > Dzięki - czyli realnie po jakim czasie widzę kwotę na swoim koncie ?

    Niestety tego nie jestem w stanie określić. Moją informację opieram na
    odpowiedzi konsultanta pocztą wewnętrzną, wtedy pytałem o przelewanie na
    konto KK w Lukasie w dni wolne.

    Może ktoś kto ma dwa RORy w rodzinie i robił przelewy się wypowie, albo
    ktoś, kto jest bliżej systemu Lukasa.

  • 5. Data: 2002-10-09 12:38:58
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > konto KK w Lukasie w dni wolne.
    >
    > Może ktoś kto ma dwa RORy w rodzinie i robił przelewy się wypowie, albo

    może komuś się przyda : na infolini poinformowała mnie pani że do 2 godzin
    to może trwac

  • 6. Data: 2002-10-09 12:56:50
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Hej

    > może komuś się przyda : na infolini poinformowała mnie pani że do 2
    > godzin to może trwac

    A w mBanku i multibanku 1 mikrosekundę :)

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 7. Data: 2002-10-09 13:23:49
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    w Lukasie przelew z ROR-u na ROR w czasie rzeczywistym (infolinia i
    oddziały) w e-banku moze trwać to nawet do 2 godz. zanim przelew zlecony
    przez e-bank zaczyta się do systemu wewnętrznego Lukasa
    pozdr

  • 8. Data: 2002-10-10 09:58:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Mirosław Choromański" napisał(a):

    > A w mBanku i multibanku 1 mikrosekundę :)
    to przelej z mbanku do multi i zobacz ile leci
    a to przeciez ten sam bank
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-10-10 10:07:54
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > czy przelewy z lukasa do lukasa idą jakąś wewnętrzną drogą czy przez eliksir
    > ?
    Odpowiedź:
    Jeśli zadłużenia z karty kredytowej VISA Classic regulowane są przez konto w
    LUKAS Banku to przelew jest księgowany w systemie on-line. Wystarczy złożyć
    dyspozycję przelewu do godziny 24.00 przez LUKASlinię lub osobiście w
    placówce LUKAS Banku, a przez internet w usłudze e-Bank do 22.00. Płatność
    jest księgowana z dniem wykonania dyspozycji niezależnie od dnia roboczego
    czy też wolnego.
    Saldo aktualizowane jest karcie VISA Classic przez Centrum Kart do 2 dni
    roboczych.
    Z poważaniem,
    LUKAS Bank

  • 10. Data: 2002-10-10 11:33:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jogger wrote:

> [...]
    > dyspozycji niezależnie od dnia roboczego czy też wolnego.
    > Saldo aktualizowane jest karcie VISA Classic przez Centrum Kart do 2

    A ja mam taką odpowiedź na chyba podobne pytanie:

    Data 2002-08-07, 11:05:47
    Temat ODP:przelewy wewnętrzne
    Treść Przelewy wewnętrzne są realizwoane w dni wolne. Niemniej mogą one
    zostać zaksięgowane do 2 dni roboczych np. na rachunek karty Visa Classic
    jednak z datą wykonania przelewu. Pozdrawiam

    I w tych 2 dniach roboczych pozostaje element niepewności. Przelewam np.
    wewnętrznym w dzień spłaty, np. niedzielę. Księgują dajmy na to we wtorek z
    datą niedzielną, ale już w poniedziałek system nalicza odsetki i karę!
    Oczywiście reklamować można najprawdopodobniej skutecznie, ale ja z tego
    rozumiem, że jeśli chce się uniknąć procedury reklamacyjnej, to trzeba
    zlecić na piątek i to jest jedyne pewne rozwiązanie.