  • 1. Data: 2005-08-10 10:37:33
    Temat: przelew z PKO do Inteligo
    Od: "inteligowicz" <n...@...am>

    Jak długo powinien iść taki przelew?
    Wczoraj wpłaciłem sobie na konto i szedł 24godziny z hakiem.

  • 2. Data: 2005-08-10 12:30:10
    Temat: Re: przelew z PKO do Inteligo
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Jak długo powinien iść taki przelew?
    > Wczoraj wpłaciłem sobie na konto i szedł 24godziny z hakiem.

    Normalka. Czy wpłata, czy przelew, to się ślimaczy...

    Grzexs

  • 3. Data: 2005-08-10 12:40:40
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-08-10 12:37, inteligowicz napisał(a):
    > Jak długo powinien iść taki przelew?
    > Wczoraj wpłaciłem sobie na konto i szedł 24godziny z hakiem.

    To pewnie przez ten hak. :-)

  • 4. Data: 2005-08-10 14:32:59
    Od: "inteligowicz" <n...@...am>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:ddcsf5$6n3$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Normalka. Czy wpłata, czy przelew, to się ślimaczy...

    Założyłem sobie tam konto ze względu na najlepszą dostępność bankomatów
    w każdej dziurze w Polsce, ale dlaczego są tak ślamazarni :(

  • 5. Data: 2005-08-10 17:11:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    inteligowicz napisał(a):

    > Założyłem sobie tam konto ze względu na najlepszą dostępność bankomatów
    > w każdej dziurze w Polsce, ale dlaczego są tak ślamazarni :(

    Bo to przelew zewnętrzny...

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-08-10 18:04:00
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-10 19:11, Markus Sprungk napisał(a):

    > Bo to przelew zewnętrzny...

    Całkiem niedawno były tu na grupie sygnały, że to wcale nie jest przelew
    zewnętrzny...

    Gree

  • 7. Data: 2005-08-10 18:06:04
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-08-10 20:04, Gree napisał(a):

    > Całkiem niedawno były tu na grupie sygnały, że to wcale nie jest przelew
    > zewnętrzny...

    To, że na zielone powiesz czerwone nie spowoduje zmiany koloru.

  • 8. Data: 2005-08-10 18:13:53
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Gree napisał(a):

    > Całkiem niedawno były tu na grupie sygnały, że to wcale nie jest przelew
    > zewnętrzny...

    Zignoruj je....

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-08-10 18:55:28
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-08-10 20:13, Markus Sprungk napisał(a):

    > Zignoruj je....

    Z własnych doświadczeń - przy wpłacie na konto Inteligo w oddziale PKO
    BP przelew szedł krótko i pojawiał się w innym czasie niż księgowanie
    eliksira. I jak tu to igonorować? ;-)

    Gree

  • 10. Data: 2005-08-10 19:31:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Gree napisał(a):

    > Z własnych doświadczeń - przy wpłacie na konto Inteligo w oddziale PKO
    > BP przelew szedł krótko i pojawiał się w innym czasie niż księgowanie
    > eliksira. I jak tu to igonorować? ;-)

    Z własnych doświadczeń. Wpłata na konto Inteligo dokonana w oddziale PKO BP
    w Katowicach na ulicy Damrota o godzinie 9.15 pojawiła się na koncie
    dopiero w okolicach godziny 16.00

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098