  • 1. Data: 2008-10-06 10:06:09
    Temat: przelew z komorki
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Jaki jest najkorzystniejszy sposob przelania pieniedzy z rachunku
    komorkowego (jest tam duza nadwyzka) na konto bankowe ? Np. wykorzystanie
    sms premium albo cos podobnego?

  • 2. Data: 2008-10-06 11:10:16
    Temat: Re: przelew z komorki
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 06 paź 2008 o 12:06 GMT, sensei napisał(a):

    > Jaki jest najkorzystniejszy sposob przelania pieniedzy z rachunku
    > komorkowego (jest tam duza nadwyzka) na konto bankowe ? Np. wykorzystanie
    > sms premium albo cos podobnego?

    Wszystkie smsy/polaczenie premium, maja marze ok 50%...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Q: What's the difference between a ]
    [ Ekg: #3781111 ][ dead dog in the road and a dead ]

  • 3. Data: 2008-10-06 16:15:46
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest najkorzystniejszy sposob przelania pieniedzy z rachunku
    > komorkowego (jest tam duza nadwyzka) na konto bankowe ? Np. wykorzystanie
    > sms premium albo cos podobnego?

    To, co masz na "koncie telefonu komórkowego" to są impulsy telefoniczne
    (tylko przyjaźnie nazwane złotówkami). Nie można ich odzyskać. W niektórych
    sieciach jest coś takiego jak przelew - wtedy można przelać te "złotówki" na
    konto innego użytkownika sieci.

  • 4. Data: 2008-10-06 19:45:48
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    corner pisze:
> [...]
    > sieciach jest coś takiego jak przelew - wtedy można przelać te "złotówki" na

    impuls to komunistyczny wymysł TP. Normalnie masz cennik za minutę
    połączenia, ew. za rozpoczęcie połączenia itp. i płacisz według tego
    cennika w złotówkach, a nie w impulsach, ani teletubisiach.

  • 5. Data: 2008-10-06 20:42:46
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Jacek Soltysik" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > impuls to komunistyczny wymysł TP. Normalnie masz cennik za minutę
    > połączenia, ew. za rozpoczęcie połączenia itp. i płacisz według tego
    > cennika w złotówkach, a nie w impulsach, ani teletubisiach.

    Nie zrozumiałeś mojego postu. Może nie impulsy, regulamin, choćby Orange
    mówi o "jednostkach taryfowych". Zwał jak zwał. Koniec OT.

  • 6. Data: 2008-10-07 06:55:18
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gcde2e$pdb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To, co masz na "koncie telefonu komórkowego" to są impulsy telefoniczne
    > (tylko przyjaźnie nazwane złotówkami). Nie można ich odzyskać.

    nie w moim przypadku. Mam pewna kwote ktora place co miesiac i to co zostaje
    wydaje na minuty, smsy, gprs etc. Problem w tym ze nie moge wydac
    wszystkiego wiec to co zostaje chetnie bym odzyskal jako np. sms premium na
    swoje konto. Jest jakis prosty serwis ktory szybko udostepnia kase z sms
    premium?

  • 7. Data: 2008-10-07 07:15:11
    Od: k...@o...pl

    On 7 Paź, 08:55, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > swoje konto. Jest jakis prosty serwis ktory szybko udostepnia kase z sms
    Najprościej to chyba jednak "przelewem", ale jeśli masz abonament (?)
    to nie wiem czy się tak da.
    Dogadujesz się z kimś kto chce doładować swoje konto - przelewasz mu
    ze swojego, on przekazuje Ci gotówkę. W Orange (pre-paid) cena
    przelewu to 0,20zł.