  • 1. Data: 2003-05-13 06:42:32
    Temat: przelew z konta firmowego na prywatne - dziwna zasada
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Może zna ktoś odpowiedź dlaczego nie mogę zrobić w BZWBK
    przelewu z konta, które mam do jednoosobowej dzaiałalności gosp.jako
    os.fizyczna
    na moje konto prywatne z tytułem innym niż "wynagrodzenie" lub "pensja"
    w oddziale twierdzą że zabrania im tego prawotrochę to dla mnie nielogiczne
    może ktoś zna podstawę prawną takiego postępowania
    Z góry dzięki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Jaras

  • 2. Data: 2003-05-13 07:53:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    nielogiczne
    > może ktoś zna podstawę prawną takiego postępowania

    IMHO to jakieś wyjątkowe cudactwo i pierwszy raz się z czymś
    takim spotykam.
    Skoro twierdzą, że zabrania im prawo to przecież oni powinni
    podać konkretny artykuł, który o tym stanowi!

    Pix

  • 3. Data: 2003-05-13 08:59:55
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takim spotykam.
    > Skoro twierdzą, że zabrania im prawo to przecież oni powinni
    > podać konkretny artykuł, który o tym stanowi!

    przeglądam właśnie prawo bankowe ale nie mogę tam nic takiego znaleźć więc
    nie wiem o co im chodzi ale może ktoś jeszcze z grupy wie

  • 4. Data: 2003-05-13 09:38:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > przeglądam właśnie prawo bankowe ale nie mogę tam nic takiego znaleźć
    więc
    > nie wiem o co im chodzi ale może ktoś jeszcze z grupy wie

    Oczywiście, że nie możesz znaleźć bo niczego takiego
    tam nie ma i to czyste wymysły jakiegoś nieuka w banku.
    IMHO źle do tego podchodzisz - z urzędasami trzeba ostro i dotyczy
    to także tych bankowych.
    Zażądaj zdecydowanie podstawy prawnej, a jak nie to
    poprostu poproś zwierzchnika.

    Pix

  • 5. Data: 2003-05-14 18:45:26
    Od: y...@a...net.pl

> [...]
    > to także tych bankowych.
    > Zażądaj zdecydowanie podstawy prawnej, a jak nie to

    Ja robie pt. "przelew wlasny" i nikt sie w BH nie czepia. Osoba fiz. prowadząca
    działalność gosp. to taki dziwny twór, że ciężko wyczuć kiedy są to środki
    firmowe, a kiedy już prywatne:) W końcu nie ustalasz sobie pensji...

  • 6. Data: 2003-05-15 08:29:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > działalność gosp. to taki dziwny twór, że ciężko wyczuć kiedy są to środki
    > firmowe, a kiedy już prywatne:) W końcu nie ustalasz sobie pensji...

    Ja też sobie wymyślam podobne tytuły, ale nie dlatego aby bank
    się czepiał, a tylko po to by głupio nie wyglądało później na wyciągu
    i aby nie dziwiło jakiegoś nadgorliwego urzędasa z US ;-)

    Pix