  • 1. Data: 2003-01-02 12:45:32
    Temat: przelew z poczty do Multi
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    23 grudnia zrobiłem przelew na poczcie na konto w multibanku. Pieniedzy
    jeszcze nie ma.
    Czy to normalne?? Mam już reklamować (gdzie?) czy jeszcze poczekać??

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2003-01-02 12:52:44
    Temat: Re: przelew z poczty do Multi
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> writes:

    > 23 grudnia zrobiłem przelew na poczcie na konto w multibanku. Pieniedzy
    > jeszcze nie ma.
    > Czy to normalne?? Mam już reklamować (gdzie?) czy jeszcze poczekać??

    Znaczy nie przelew, tylko wplate gotowkowa. Nie rob tego nigdy wiecej
    8-)

    Tak, normalne, reklamowac mozesz (na poczcie oczywiscie) gdzies tak od
    23 stycznia. Powaznie - 3 tygodnie "iścia" takiej wplaty nie sa niczym
    dziwnym.

    MJ