  • 11. Data: 2006-05-25 08:45:36
    Temat: Re: przelew z rachunku kk - gdzie ?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Robert Sierant napisał(a):

    > Raiffeisen, przy czym dla kart Amplico operacja jest traktowana jako
    > bezgotówkowa, dla pozostałych - od 1 marca jako gotówkowa.
    > Marek
    >
    > według infolinii wszystkie przelewy z kart kredytowych są traktowane
    > jako operacje gotowkowe

    To znaczy, że infolinia nie zna Taryfy Opłat i Prowizji własnego banku.
    Cytat:

    *****za transakcje gotówkowe Bank uznaje wypłaty gotówki w bankomatach,
    przelewy z rachunku karty (nie dotyczy karty Visa Classic Amplico) oraz
    transakcje w bankach, urzędach pocztowych lub innych instytucjach
    finansowych

    Marek

  • 12. Data: 2006-05-29 11:46:51
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

[...]

    to nie byloby nic nowego... ;-)

    kiedys dowiedzialem sie na infolinii ING, ze mozna dokonywac wplat na
    rachunki walutowe
    w bilonie (monety) w pelnej ich wartosci, tak mnie to zszokowalo, ze
    poszedlem do
    oddzialu i chcialem dokonac takiej wplaty, ale niestety (zgodnie z
    oczekiwaniami) nie udalo sie...

    R.