  • 1. Data: 2005-09-26 18:00:51
    Temat: przelew za granice w Kredyt Banku.
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Witam
    Potrzebuje Waszej rady. Chce zrobic przelew (170 euro) na konto w niemieckim
    Deutche Bank. Przeszukalem archiwum i wychodzi ze najtaniej jest w Kredyt
    Banku ( 10 pln). Tu porownanie ofert roznych bankow :
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm#ko
    szty
    Znalazlem znajomego ktory ma konto w KB. Twierdzi on jednak ze jakies pol
    roku temu jak chcial zrobic przelew to mu w oddziale powiedzieli ponad 100
    pln. I kto ma racje? Dodam ze twierdzi ze posiadal wszystkie potrzebne dane.
    Ja mam nr konta i swift-code / BIC i za pomoca strony www mam tez IBAN. Czy
    ktos kto robil niedawno przelew za granice z KB moze sie wypowiedziec w tej
    kwestii? Ile to w koncu kosztuje? A jesli nie KB to jaki bank?
    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2005-09-26 20:39:21
    Temat: Re: przelew za granice w Kredyt Banku.
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dh9d00$n20$1@opal.futuro.pl>, zyga.dude@wu_pe.pe_el says...
> [...]
    > ktos kto robil niedawno przelew za granice z KB moze sie wypowiedziec w tej
    > kwestii? Ile to w koncu kosztuje? A jesli nie KB to jaki bank?

    Od Czerwca 2005 Polska oficjalnie uczestniczy w STEP2 ... wiec przelewy
    w Euro w ramach Unii powinny byc zdecydowanie tansze od tych
    "namralnych" miedzynarodowych

    AP

  • 3. Data: 2005-09-26 23:56:32
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Zyga <zyga.dude@wu_pe.pe_el> wrote:
> [...]
    > znajomego ktory ma konto w KB. Twierdzi on jednak ze jakies pol roku
    > temu jak chcial zrobic przelew to mu w oddziale powiedzieli ponad 100

    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/taryfa_dla_kl
    ientow_indywidualnych_12.09.05.pdf/?unid=080C07A6684
    BE70EC125707D003F6607&icon=false

    Strona 54. 10 PLN to jest prowizja z opcją SHA (czyli pokrywa jedynie
    opłatę KB, natomiast nie pokrywa ani opłaty banków pośredniczących ani
    opłaty banku odbiorcy). Natomiast 100 PLN to opłata z opcją OUR (czyli z
    niej pokrywane są również opłaty banków pośredniczących) (strona 57).

    W przypadku wysłania z opcją SHA, ewentualne opłaty banków
    pośredniczących (jeśli KB nie jest korespondentem DB) będą odjęte z
    kwoty przelewu i do odbiorcy dojdzie mniej. Dowiedz się czy DB jest
    korespondentem KB, jeśli tak, to będzie kosztowało tylko 10 PLN.

    Miałem gdzieś listę korespondentów KB, ale na papierze i długo bym jej
    szukał, wydrukowali mi w oddziale, Tobie też powinni, poza tym moja była
    stara, więc weź świeżą.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2005-09-27 11:54:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Znalazlem znajomego ktory ma konto w KB. Twierdzi on jednak ze jakies
    > pol roku temu jak chcial zrobic przelew to mu w oddziale powiedzieli

    On. Zaplacisz ponad sto zl.

    Polecam list wartosciowy, wlasnie dzisiaj bede wysylal
    podobna kwote. KB chce za duzo wiec nie dostanie nic :)

  • 5. Data: 2005-09-27 12:14:13
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > On. Zaplacisz ponad sto zl.
    >
    > Polecam list wartosciowy, wlasnie dzisiaj bede wysylal
    > podobna kwote. KB chce za duzo wiec nie dostanie nic :)

    A nie lepiej zajrzeć w tabelę prowizji zamiast bzdury opowiadać?
    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/taryfa_dla_kl
    ientow_indywidualnych_12.09.05.pdf/?unid=080C07A6684
    BE70EC125707D003F6607&icon=false

    10 PLN z opcją SHA.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 6. Data: 2005-09-27 12:23:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/taryfa_dla_kl
    ientow_indywidualnych_12.09.05.pdf/?unid=080C07A6684

    Extra i super.

    Zrob taki przelew to wrocimy do dyskusji.

  • 7. Data: 2005-09-27 13:58:49
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

> [...]
    > kwoty przelewu i do odbiorcy dojdzie mniej. Dowiedz się czy DB jest
    > korespondentem KB, jeśli tak, to będzie kosztowało tylko 10 PLN.

    Podzwonilem dzis troche i w koncu znalazl sie ktos kto powiedzial ze Deutche
    Bank jest korespondentem KB. Zadowolony poszedlem do oddzialu. Tam
    uslyszalem minimum 30pln (SHA). "A ile maksimum?" zapytalem. Pani niestety
    nie ma pojecia. Zero kompetencji :(

    Moze znajdzie sie ktos kto wysylal pieniadze i powie dokladnie co i jak?

    pozdrawiam
    Zyga

  • 8. Data: 2005-09-27 14:00:47
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    BE70EC125707D003F6607&icon=false

    > Extra i super.
    >
    > Zrob taki przelew to wrocimy do dyskusji.

    Kurde, czy to cholerne 10 zlotych to oni sobie z kosmosu wymyslili??? Moze
    znajdzie sie ktos kto zrobil ten przelew za rozsadne pieniadze???

    pozdrawiam
    Zyga

  • 9. Data: 2005-09-27 14:31:02
    Od: Miernik <m...@f...org>

> [...]
    > Bank jest korespondentem KB. Zadowolony poszedlem do oddzialu. Tam
    > uslyszalem minimum 30pln (SHA). "A ile maksimum?" zapytalem. Pani niestety

    Wydrukuj stronę 54 tabeli prowizji:
    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/taryfa_dla_kl
    ientow_indywidualnych_12.09.05.pdf/?unid=080C07A6684
    BE70EC125707D003F6607&icon=false
    Idź do oddziału, podpowiedz pani że Niemcy są w Unii Europejskiej, bo
    może tego nie wiedzieć, powiedz że jak masz prawidwłoy IBAN i BIC to
    może wysłać przez STP z opcją SHA, pokaż jej palcem datę w prawym dolnym
    rogu że jest to nowa tabela prowizji z 12 września 2005.

    Najprawdopodobniej Pani miała starą tabelę opłat i prowizji, bo kiedyś
    to było rzeczywiście min. 30 PLN, pewnie nowej jej nie przysłali, niech
    zadzwoni do centrali sobie potwierdzi.

  • 10. Data: 2005-09-27 20:43:04
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...
> [...]
    >
    > Najprawdopodobniej Pani miała starą tabelę opłat i prowizji, bo kiedyś
    > to było rzeczywiście min. 30 PLN, pewnie nowej jej nie przysłali, niech

    Masz zupelna racje, tak zrobie. Ale tym razem pojde do innego oddzialu.
    Niektorzy ludzie sa odporni na wiedze , niestety.
    pozdrawiam
    Zyga