  • 1. Data: 2011-05-09 22:49:52
    Temat: przelew zagraniczny na konto wegierskie
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    ktory bank umozliwia bezplatne (lub z najnizsza prowizja) dokonanie
    przelewu na konto banku wegierskiego?

  • 2. Data: 2011-05-10 15:33:41
    Temat: Re: przelew zagraniczny na konto wegierskie
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > przelewu na konto banku wegierskiego?

    polecam vwbank

    jk

  • 3. Data: 2011-05-10 19:43:26
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Uzytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > ktory bank umozliwia bezplatne (lub z najnizsza prowizja) dokonanie
    > przelewu na konto banku wegierskiego?

    jesli bank odbiorcy jest w SEPA i przelew moze byc w EURO, to w kilku
    bankach jest to koszt rzedu 5zl - na np. mBank (uzywam), ale z tego co
    czytalem, to jesli bank obsluguje przelewy SEPA, to wtedy koszt jest mniej
    wiecej taki. Przelew SEPA dochodzi w ciagu ~2-4 dni

  • 4. Data: 2011-05-10 20:28:35
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 10 Maj, 21:43, "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl> wrote:
> [...]
    > czytalem, to jesli bank obsluguje przelewy SEPA, to wtedy koszt jest mniej
    > wiecej taki. Przelew SEPA dochodzi w ciagu ~2-4 dni

    chodzi o erste bank hungary. na tej stronie:
    http://www.sepahungary.hu/introduction/members.html
    widze ze znajduje sie na liscie. czyli chyba spelnia ten wymog. a
    konto w mbanku mam, wiec brzmi na razie pozytywnie.