  • 11. Data: 2009-01-19 19:24:28
    Temat: Re: przelewy ING już chodzą w operze
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 18, 10:29 am, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > po wejściu na stronę: edit site preferences, network, identify as Internet
    > Explorer, nie bardzo rozumiem te drugie pytanie, ale auktualna wersja
    > umożliwia już przlewy ING oraz nadal
    Polbankowe:http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1
    229m.exe

    Innymi słowy to tylko lamerskie blokowanie przeglądarek na podstawie
    User-Agent? Bo gdzieś tam ktoś pisał, że oni faktycznie są ograniczeni
    (do IE).
    Firefox "udający" IE też działa? Ktoś próbował?

  • 12. Data: 2009-01-19 19:27:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > (do IE).
    > Firefox "udający" IE też działa? Ktoś próbował?
    jeżeli masz firefoxa to czemu nie spróbujesz?
    ciekaw jestem czy certyfikat też da się wystawić z opery

  • 13. Data: 2009-01-19 19:54:59
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 19, 8:27 pm, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > jeżeli masz firefoxa to czemu nie spróbujesz?
    > ciekaw jestem czy certyfikat też da się wystawić z opery

    Bo nie mam tam konta (bo nie mam Windowsa).

  • 14. Data: 2009-01-19 20:03:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Bo nie mam tam konta (bo nie mam Windowsa).
    a tego certyfikatu nie ma możliwości przeniesienia? choćby do innego
    windowsa?
    przecież jakieś pliki za to odpowiadają czy też klucze w rejestrze

  • 15. Data: 2009-01-19 20:31:52
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 19, 9:03 pm, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > a tego certyfikatu nie ma możliwości przeniesienia? choćby do innego
    > windowsa?
    > przecież jakieś pliki za to odpowiadają czy też klucze w rejestrze

    Nie wiem, wolałbym jakieś takie bardziej prozaiczne rozwiązanie -
    czyli włażę dowolną popularną przeglądarką (na jakim kolwiek systemie)
    i wszystko działa (jak w wielu bankach w Polsce). Jakoś
    eksperymentować z ich pseudo systemem jeszcze mi się nie chce...Może w
    końcu pójdą po rozum do głowy, kto wie?

  • 16. Data: 2009-01-19 21:27:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > i wszystko działa (jak w wielu bankach w Polsce). Jakoś
    > eksperymentować z ich pseudo systemem jeszcze mi się nie chce...Może w
    wątpię by bank było stać ot tak na zmianę systemu online
    a przyjęta zasada certyfikatami raczej nie zostanie zmieniona

  • 17. Data: 2009-01-20 02:45:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" gkt5id$aif$...@i...gazeta.pl

    > ludzka rzecz się mylić

    Wiesz...

    Samochodowa rzecz się kręci...
    Ludzka rzecz się myli... ;)

    -=-

    Rzeczą ludzką może być jakaś rzecz.
    Na przykład tą rzeczą może być 'mylenie' czy 'błądzenie'.

    Samochód może być Trabantem lub BMW, ale nie może być 'jeździć'. :)

    -=-

    Kali mówić po polska, ale Kali nie znać dobrze język polski. ;)
    Dlatego my, rodowici Polacy wybaczamy Kalemu to, że kaleczy on
    nasz język... Ale Ty... Ty chyba nie jesteś obcokrajowcem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-01-20 04:57:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bungiel" 7...@o...goo
    glegroups.com

    > [..] Może w końcu pójdą po rozum do głowy, kto wie?

    W końcu czego? W końcu sznurka czy w końcu roku? ;)
    Zaangażowali kupę szmalu w ten bank a nie chcą dać
    ludziom normalnego systemu... Paranoja -- jak dla mnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'