  • 1. Data: 2006-01-04 08:31:54
    Temat: przelewy do USA
    Od: "frycek" <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś się orientuje w jaki sposób najtaniej można przelewać pieniążki z
    Polski do USA, mam konto w Kredyt Bank ale jest strasznie drogo, może jakiś
    inny sosób?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-04 09:11:32
    Temat: Re: przelewy do USA
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    PayPal
    (okolo 3% osd sumy)

  • 3. Data: 2006-01-04 09:12:57
    Od: Miernik <m...@f...org>

    frycek <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy kto? si? orientuje w jaki sposób najtaniej mo?na przelewaae pieni??ki z
    > Polski do USA, mam konto w Kredyt Bank ale jest strasznie drogo, mo?e jaki?
    > inny sosób?

    Do marca jest promocja w Citibanku przez internet są gratis.
    A potem jak będziesz miał konto Citi Gold to dalej będą gratis.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 4. Data: 2006-01-04 10:33:47
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Do marca jest promocja w Citibanku przez internet sÄ&#65533; gratis.
    > A potem jak bÄ&#65533;dziesz miaĹ&#65533; konto Citi Gold to dalej
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; gratis.

    > --
    > Miernik

    Od kiedy Citibank PL ma realizuje przlewy miedzynarodowe rpzez internet?

  • 5. Data: 2006-01-04 10:57:59
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Czy ktoś się orientuje w jaki sposób najtaniej można przelewać pieniążki z
    > Polski do USA, mam konto w Kredyt Bank ale jest strasznie drogo, może
    > jakiś inny sosób?

    moneybookers.com, sposob wyprobowany, tani i wygodny
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-01-04 12:35:01
    Od: Miernik <m...@f...org>

    kubakj <k...@g...pl> wrote:
    > Od kiedy Citibank PL ma realizuje przlewy miedzynarodowe rpzez internet?

    Jakoś od niedawna, od grudnia 2005 chyba, zobacz sobie na stronie.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 7. Data: 2006-01-04 12:35:38
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Od kiedy Citibank PL ma realizuje przlewy miedzynarodowe rpzez internet?

    Od ubieglego roku