  • 21. Data: 2011-02-04 20:26:56
    Temat: Odp: przelewy internetowe w Eurobanku i w Getinie
    Od: "teolek" <e...@g...pl>

    Użytkownik <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iiel1l$a9t$1@inews.gazeta.pl...
    > g...@o...pl napisał(a):
    > Eurobank ma rzeczywiście toporny system

    Nic tam topornego nie ma.

    > mBank - jedyna zaleta to darmowość eKonta, system przeciętny, nagminnie
    > zmieniany regulamin, debetówka płatna

    Ciekawe, gdzie znalazleś opłatę za debetówkę ? Ode mnie nie pobieraja za
    debetówkę.

    > lub bezprowizyjnością ograniczoną do
    > konkretnych sieci bankomatów,

    ale tych bezplatnych bankomatów jest bardzo dużo, tam gdzie mieszkam.

    > fatalna obsługa klienta.

    Przez wiele lat nie mialem klopotow z obsługą klienta.

  • 22. Data: 2011-02-04 21:07:07
    Temat: Re: przelewy internetowe w Eurobanku i w Getinie
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-04 21:26, teolek pisze:

    > Ciekawe, gdzie znalazleś opłatę za debetówkę ? Ode mnie nie pobieraja za
    > debetówkę.

    > ale tych bezplatnych bankomatów jest bardzo dużo, tam gdzie mieszkam.

    Kwestia gdzie kto wypłaca, jak wyłącznie w większych miastach i znanych
    kurortach to rzeczywiście prowizje mbankowej karty go nie dotyczą. Ale
    jak wypłaca się gotówkę także w mniejszych miejscowościach, gdzie
    "rządzą" BS'y i PKO, to bardziej opłaca się zmienić konto z kartą na DBnet.

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-02-07 10:19:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 3 Feb 2011 07:38:29 -0800 (PST), Tomek z Wawy
    <t...@t...pl> wrote:

    >Autoryzacja upierdliwym tokenem w Java na komórce albo płatnym tokenem
    >normalnym (breloczek).

    Dla ułatwienia można podefiniować "upierdliwie" odbiorców jako
    zaufanych i potem przelewy już prosto się wykonuje.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-02-07 12:50:30

    teolek <e...@g...pl> napisał(a):
    > Ciekawe, gdzie znalazleś opłatę za debetówkę ? Ode mnie nie pobieraja za
    > debetówkę.

    Jak chcesz wypłacać bez prowizji ze wszystkich bankomatów to taki "luksus"
    kosztuje dodatkowo 60zł na rok.

    > ale tych bezplatnych bankomatów jest bardzo dużo, tam gdzie mieszkam.

    Tylko w dużych miastach. A są rejony gdzie żadna z bezprowizyjnych dla
    mBanku sieci bankomatów nie ustawia.