  • 11. Data: 2008-01-30 15:34:00
    Temat: Re: przelewy z citi karty - czy wprowadzono opłaty?
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Chyba ma. :) Tak jak pracowniczka biura numerów miała/ma
    > możliwość sprawdzenie/podpatrzenia zastrzeżonego numeru
    > telefonicznego. :)

    W jaki sposób pracownik Citibanku sprawdzi czy nr konta np. w mBanku jest
    prywatny czy firmowy?

    Sinus

  • 12. Data: 2008-01-30 16:08:33
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Sinus" fnq5d8$ghq$...@i...gazeta.pl

    > W jaki sposób pracownik Citibanku sprawdzi czy nr konta np. w mBanku jest
    > prywatny czy firmowy?

    Zadzwoni do swojej koleżanki, która pracuje w banku,
    którego numer ma przed sobą i zapyta:

    -- Zuzia, a taki [..] numer to do kogo należy?
    -- [..]
    -- Nie, no oczywiście, że ja o nic nie pytałam Ciebie.
    Nawet z Tobą nie rozmawiałam w tym miesiącu. ;)

    -=-

    Z opowiadań znam lepszy numer. :) Dwaj kawalerowie zaprzyjaźnili się
    z dwiema pannami z konkurencyjnego banku i w łóżkach obgadywali to i owo. :)

    -=-

    Ale jak było w Twoim przypadku -- nie wiem. :)
    Nawet nie wiem, czy przelałeś na konto prywatne, czy firmowe. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-30 17:42:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zbiggy" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dzisiaj na wyciągu zobaczyłem dwie pozycje
    > OPŁATA ZA TRANSAKCJĘ GOTÓWKOWĄ
    > obie 7zł z datą 29.01. Tyle samo przelewów z karty puściłem w tym
    > miesiącu.
    > Zanim zacznę się dopytywać, reklamować itd. to może coś na grupie wiadomo
    > na
    > ten temat - czy Citi wprowadził opłaty za przelewy z karty?

    Przeciez masz napisane, ze za transakcje gotowkowa. Np. wyplata w
    bankomacie, transakcja na poczcie, przelew niezgodny z definicja do
    potraktowania jako gotowkowy itd...

    MK

  • 14. Data: 2008-01-30 18:42:29
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > A ja sie podepne do tematu.
    > Otóż Netia co miesiąc zmienia mi nr rachunku na który musi wpłynąć należność.
    > Chcąc spłacać ich rachunki przelewem z karty, muszę co miesiąc dzwonić do citi
    > i zmieniać czy jest na to inne rozwiązanie? Netia nie chce mi dać stałego
    > numeru.

    Dają nowe numery żeby każda faktura miała swoje konto.
    Ja kiedyś ok.2000-2001 jak jeszcze ówczesna IDEA zmieniała tak numery rachunków,
    płaciłem na stary (nawet nie zauważyłem zmiany) i saldo rozliczeń pokazywane na
    przysyłanej fakturze było prawidłowe.
    Spróbuj zapłacić na poprzedni numer, najwyżej będzie nadpłata za jedną fakturę i
    niedopłata za inne, ale na poziomie klienta rozliczenia będą OK.

  • 15. Data: 2008-01-30 18:45:51
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj na wyciągu zobaczyłem dwie pozycje
    > OPŁATA ZA TRANSAKCJĘ GOTÓWKOWĄ

    No niestety okazało się że to były zasilenia kont u bykmacherów
    Dotąd było to traktowane jako bezgotówkowe, tylko jakaś prowizja kilkadziesiąt
    groszy a tu nagle taki cios :(
    Muszę się odegrać szybko, dajcie jakieś pewniaki!

    pozdr
    zbiggy

  • 16. Data: 2008-01-30 21:39:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zbiggy" 1...@n...onet.pl

> [...]
    > Spróbuj zapłacić na poprzedni numer, najwyżej będzie nadpłata za jedną fakturę i
    > niedopłata za inne, ale na poziomie klienta rozliczenia będą OK.

    Ja kiedyś (jakieś 10 lat temu) tak opłaciłem rachunek w Plusie. :) Miesiącami :)
    czekałem na przeksięgowanie, upominałem się i telefonicznie, i pisemnie, aż
    w końcu zwrócili mi te pieniądze na moje konto -- nie przeksięgowano. I od
    tamtej pory starannie przestrzegałem terminów i kwot, wiedząc o tym, że w
    razie czego wyjaśnienie sprawy trwa pół roku, a kolejne rachunki trzeba płacić. :)

    --

  • 17. Data: 2008-01-30 21:40:11
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "zbiggy" 1...@n...onet.pl

    > Muszę się odegrać szybko, dajcie jakieś pewniaki!

    Jakieś pewniaki?! Może chcesz numer mojego konta?
    Na pewno uda Ci się coś na nie wpłacić. ;) Nie wiem,
    czy o takie odegranie_się chodzi Tobie, ale na pewno się powiedzie... ;)

    --