  • 1. Data: 2006-02-01 09:56:21
    Temat: przelewy z niemiec do mbanku>
    Od: "krzysiek_p2" <k...@v...pl>

    Witam, mam taki problemik: mam konto w mbanku i rodzinę zamieszkałą w
    niemczech, może ktos wie z jakiego najlepiej banku w niemczech przelewać
    pieniądze na moje konto w mbanku, bo West-Union to zadużo zdziera?
    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2006-02-01 10:15:13
    Temat: Re: przelewy z niemiec do mbanku>
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzysiek_p2" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam taki problemik: mam konto w mbanku i rodzinę zamieszkałą w
    > niemczech, może ktos wie z jakiego najlepiej banku w niemczech przelewać
    > pieniądze na moje konto w mbanku, bo West-Union to zadużo zdziera?

    dla ciebie to zadna roznica, z jakiego banku
    mBank nie pobiera oplat.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-02-01 11:35:25
    Od: k...@v...pl

    > Użytkownik "krzysiek_p2" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dla ciebie to zadna roznica, z jakiego banku
> [...]
    Tyle to i ja wiem, chodzi mi o bank niemiecki ( w którym najtaniej), mimo
    wszystko dzieki:-)

  • 4. Data: 2006-02-01 13:15:42
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia 1 Feb 2006 12:35:25 +0100, k...@v...pl napisał(a):

    > Tyle to i ja wiem, chodzi mi o bank niemiecki ( w którym najtaniej), mimo
    > wszystko dzieki:-)

    Niejaki Commerzbank jest udziałowcem BRE, może niech tam się dowiedzą.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 5. Data: 2006-02-01 14:40:46
    Od: k...@v...pl

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawia,
    > P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

    rzeczowa odpowiedź, dziękuję bardzo i pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-02-01 18:54:38
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    <k...@v...pl> wrote in message
    > Tyle to i ja wiem, chodzi mi o bank niemiecki ( w którym najtaniej), mimo
    > wszystko dzieki:-)

    Sparkasse - przelew za 0,50 EUR
    Sprawdzone z Multibank.

    TomekD

  • 7. Data: 2006-02-02 06:44:41
    Od: k...@v...pl

    > <k...@v...pl> wrote in message
    >
    > Sparkasse - przelew za 0,50 EUR
    > Sprawdzone z Multibank.
    >
    > TomekD

    Dziękuje bardzo, czyli ze Sparkasse do multibanku tylko 0,50 eur.

    pozdr
    krzysiek