  • 1. Data: 2004-06-02 17:46:01
    Temat: przelewy za granicę - prośba o poradę...
    Od: "Aneta" <...@a...pl>

    Witam serdecznie,

    Jako , że planuję rozpoczęcie współpracy z kontahentem z Niemiec, proszę Was
    o poradę, z usług którego z banków skorzystać, aby bylo to dla mnie
    najkorzystniejsze... Jakie są koszty?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-02 18:02:45
    Temat: Re: przelewy za granicę - prośba o poradę...
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Aneta"
    > Jako , że planuję rozpoczęcie współpracy z kontahentem z Niemiec, proszę
    Was
    > o poradę, z usług którego z banków skorzystać, aby bylo to dla mnie
    > najkorzystniejsze... Jakie są koszty?

    w Multibanku 20 plz / przelew

  • 3. Data: 2004-06-02 18:05:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > w Multibanku 20 plz / przelew

    To zależy od wielu czynników. 20 PLN to raczej dolna stawka ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-02 18:46:18
    Temat: Re: przelewy za granic?? - pro??ba o porad??...
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > To zależy od wielu czynników. 20 PLN to raczej dolna stawka ;-)

    26 PLN jeśli już.
    0.25% min 20 PLN + 5 PLN za SWIFT + 1 PLN za zlecenie.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 5. Data: 2004-06-02 19:52:43
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    ocal...

    > 26 PLN jeśli już.
    > 0.25% min 20 PLN + 5 PLN za SWIFT + 1 PLN za zlecenie.

    A to tylko częśc kosztów (zwykle mniejsza). Pozostała częśc zależy
    od tego, czy banki (dłużnika i wierzyciela) mają wspólnego
    korespondenta. Jeśli nie, to nikt nie będzie w stanie podać kosztów
    rzeczywistych, bo nie wiadomo, jaką drogą (przez ile banków, przez
    które) pójdzie przelew i w związku z tym jaka będzie ostateczna
    prowizja.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2004-06-02 20:14:16
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Jarosław Lech <j...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > rzeczywistych, bo nie wiadomo, jaką drogą (przez ile banków, przez
    > które) pójdzie przelew i w związku z tym jaka będzie ostateczna

    A nie wystarczy żeby bank nadawcy miał jakiegokolwiek korespondenta w
    tym kraju co jest bank odbiorcy?

    Wydaje mi się że bank nadawcy przesyła do swojego korespondenata w
    kraju banku odbiorcy, a tamten może już bezpośrednio przesłać do
    dowolnego banku w tym kraju loklaną izbą rozliczeniową (odpowiednikiem
    KIRu)?

  • 7. Data: 2004-06-02 21:11:59
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <20040602201416.1F9C.c.NOFFLE%m...@c...pl.local
    m...@c...pl says...

> [...]
    > kraju banku odbiorcy, a tamten może już bezpośrednio przesłać do
    > dowolnego banku w tym kraju loklaną izbą rozliczeniową (odpowiednikiem

    Chyba tak w skrocie dziala STEP2 .... kwestia tylko tego ze Polska ma
    czas do konta roku :)

    AP

  • 8. Data: 2004-06-03 22:23:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 02 Jun 2004 17:46:01 GMT, "Aneta" <...@a...pl> wrote:

    >Jako , że planuję rozpoczęcie współpracy z kontahentem z Niemiec, proszę Was
    >o poradę, z usług którego z banków skorzystać, aby bylo to dla mnie
    >najkorzystniejsze... Jakie są koszty?

    Nordea, 15 zł to maksimum
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-06-04 08:09:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 04 Jun 2004 00:23:46 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Nordea, 15 zł to maksimum

    Minimum.
    0.25% kwoty (minimum 10zł) + 5zł za SWIFT.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Bierność, milczenie tych, którzy nie staną w obronie Ojca i Radia
    będzie przyjęta z radością przez masonerię, będzie w jej i tylko w jej
    interesie, interesie, podkreślmy to, który polega na wymazaniu Polski
    z mapy Europy, osłabieniu Kościoła katolickiego, stworzeniu warunków
    do jego pełnej eliminacji."
    Stanisław Krajski

  • 10. Data: 2004-06-04 13:41:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 04 Jun 2004 10:09:42 +0200, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    >Dnia Fri, 04 Jun 2004 00:23:46 +0200, Jarek Andrzejewski
    ><j...@d...com.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Minimum.
    >0.25% kwoty (minimum 10zł) + 5zł za SWIFT.

    oczywiście moja pomyłka. 15 max to za przelewy Z zagranicy a nie ZA
    granicę :-)
    --
    Jarek Andrzejewski