  • 1. Data: 2009-06-06 11:03:12
    Temat: przelewy24 i eurobank działa czy nie?
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    Witam

    Wczoraj próbowałem zapłacic poprzez Przelewy24 z konta w Eurobanku.
    Pieniądze zostały pobrane z mojego konta ale nie zaksiegowane na koncie
    sprzedawcy. dzwoniłem do firmy DialCom24 i oni nie otrzymali przelewu z
    Eurobanku. Eurobank mówi, ze przelewy natychmiastowe są u nich nie możliwe.
    Wiem, że istnieją sesie elixiru, ale np. przelewy z BZWBK lub mBanku były
    widoczne u sprzedawcy natychmiast. Moze ktos mi wyjasni na czym to polega.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2009-06-06 13:25:18
    Temat: Re: przelewy24 i eurobank działa czy nie?
    Od: "PL" <u...@W...pl>

> [...]
    > możliwe. Wiem, że istnieją sesie elixiru, ale np. przelewy z BZWBK lub
    > mBanku były widoczne u sprzedawcy natychmiast. Moze ktos mi wyjasni na

    Z Eurobanku ida zwyklymi sesjami eliksiru ( do Millenium ), trzeba czekac.
    Lipa.