  • 1. Data: 2010-07-22 07:12:22
    Temat: (przeliczniki) mBank vs dbnet
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wiadomo wakacje, więc może się przydać:

    DBnet
    84,07 pln / 500 czk = 0,16814

    mBank
    255,81 pln / 1500 czk = 0,17054

    obydwie wypłaty 17.07 (nie wiem jak z księgowaniem)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-23 06:19:41
    Temat: Re: (przeliczniki) mBank vs dbnet
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 07:12:22 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    >
    > mBank
    > 255,81 pln / 1500 czk = 0,17054
    >
    > obydwie wypłaty 17.07 (nie wiem jak z księgowaniem)

    Do tego dorzucę jeszcze transakcję z kk Polbanku

    56,46 pln / 350 czk = 0,1613

    Czyli tak na szybko licząc przy wypłacie z bankomatu 2k czk i więcej
    lepiej opłaca się użyć VE z Polbanku i mimo opłaty za wypłatę 10 pln i
    tak wyjdzie lepszy kurs niż DBnet i mBanku.

    Xenocide