  • 11. Data: 2009-09-26 20:39:00
    Temat: Re: przeniesienie KK do Polbanku - weryfikacja
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > Pytanie oczywiscie brzmi: ktore to banki

    Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc
    karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i
    jeszcze kilka innych.

    Pozdr,
    R.

  • 12. Data: 2009-09-26 20:42:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > To oznacza stopę efektywną ponad 12% rocznie i żadnych możliwości
    > manewru, co nie każdemu musi odpowiadać.

    Kiedys nie bylo to przymusowe.
    Sadze, ze obecnie rowniez nie zmuszaja, a opis na stronie skierowany
    jest lopatologicznie do osob zadluzonych, szukajacych sposobu ratalnej
    splaty zadluzenia karty - jest takich sporo, jednoczesnie nie mogacych
    uzyskac ani kredytu, ani limitu w koncie, zeby splacic zadluzenie
    przewyzszajace znacznie dochody.

  • 13. Data: 2009-09-26 20:43:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 22:39, " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc
    > karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i
    > jeszcze kilka innych.

    DB na cenzurowanym ? Nie chce mi się wierzyć, w końcu to solidna
    firma...Ciekawe, dlaczego ?

  • 14. Data: 2009-09-26 20:51:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Z moich informacji wynika, iz wszystkie poza tym, z ktorego chce przeniesc
    > karte czyli DB. Z pamieci: pkobp, pekao, citi, banki grupy bre, ing, i
    > jeszcze kilka innych.

    DB jako bank, który łagodnie ocenia zdolność kredytową? Dobre sobie...

    No nic, ja im dam więcej banków do wyboru, jak na niektóre kręciliby nosem.

  • 15. Data: 2009-09-26 23:12:35
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > DB jako bank, który łagodnie ocenia zdolność kredytową? Dobre sobie...

    Nie wiem, jakie maja powody. Moze luka w pod nazwa "db kredyt"? W koncu to
    tez db, a liczenie zdolnosci na drugim koncu skali.

    R.

  • 16. Data: 2009-09-27 04:12:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    Pytanie oczywiście brzmi: które to banki oraz jak wygląda weryfikacja
    przez Polbank zamknięcia dotychczasowej karty ? Ktoś już to
    przerabiał ?

    Zapytanie do BIK? W TOiP chyba nawet jest wymieniona oplata za to...

    MK

  • 17. Data: 2009-09-27 10:21:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 06:12, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Zapytanie do BIK? W TOiP chyba nawet jest wymieniona oplata za to...

    W jakim kontekście jest zapytanie do BIK w TOiP ? Miałem na myśli to,
    kiedy klient za to płaci ?

  • 18. Data: 2009-09-27 10:33:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    W jakim kontekście jest zapytanie do BIK w TOiP ? Miałem na myśli to,
    kiedy klient za to płaci ?

    Pytasz mnie co miales na mysli? ;)
    W dokumentach podpisywanych przy przenoszeniu karty jest informacja 10pln za
    weryfikacja likwidacji karty w BIK. A przynajmniej tak bylo jak ja swoja
    przenosilem z lutym. POwiedziano mi, ze w praktyce bank nie dokonuje takiej
    weryfikacji, ale sama mozliwosc jest.

    MK