  • 1. Data: 2008-10-09 17:05:42
    Temat: przeniesienie kk
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Mam kartę w mBanku z limitem 3,5k, chciałbym ją przenieść z mBanku z
    powodu w jaki tam jestem traktowany. Już miałem przenosić do citi, ale
    doczytałem, że kursy tam to nieporozumienie.
    Szukam czegoś takiego:
    - przydałby się większy limit
    - roczne opłaty maks 30-40 pln
    - koniecznie visa
    - banki typu lukas, polbank i inne śmieszne firemki odpadają
    czy tak to tylko w Erze?

  • 2. Data: 2008-10-09 17:45:20
    Temat: Re: przeniesienie kk
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Soltysik" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - roczne opłaty maks 30-40 pln
    > - koniecznie visa
    > - banki typu lukas, polbank i inne śmieszne firemki odpadają

    Raiffeisen Visa Nowa (+30%)? Albo Millennium (+10%)?

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-09 17:49:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > czy tak to tylko w Erze?

    Raiffeisen Visa Nowa (+30%)? Albo Millennium (+10%)?

    Problem tylko będzie z kursami, bo w Rajfim dla Visy jest doliczane 3% dla
    wszystkich walut różnych od USD, więc kurs się robi podobnie absurdalny jak
    w Citi. Z kolei w Mille też coś tam teraz dooliczają dla transakcji nie w
    EUR.

    Jeśli zależy ci na kursach, to tylko ING, skoro eliminujesz Polbank.

    A Citi nie ma procedury przenosinowej.

    marekz

  • 4. Data: 2008-10-09 23:17:04
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Jacek Soltysik wrote:

    > czy tak to tylko w Erze?

    OIDP Citibank-Era nie spełnia twoich warunków, zreszta chyba już jej
    nie ma.

    --
    Pzdr.
    Mega