  • 1. Data: 2002-01-17 08:25:11
    Temat: przeniesienie kredytu hipotecznego
    Od: w...@m...pl (Wojciech Wolyniak)

    Czesc.
    Czy ktos z was jest zorientowany jak wyglada przeniesienie
    kredytu hipotecznego? Bank w ktorym mam kredyt nie obnizal
    oprocentowania pomimo obnizek stop procentowych, roznica w
    oprocentowaniu pomiedzy moim kredytem, a obecnie oferowanymi to ponad
    5% rocznie. Mam jeszcze 4 lata splacac wedlug planu. I w zwiazku z tym
    pytania:
    Czy banki chca, zeby przenosic kredyty pomiedzy soba? (Wydaje mi sie
    ze przejecie klienta ze sporym kredytem, bez poslizgow w splacaniu to
    niezly interes)
    Czy ktos to praktykowal i jakie ma doswiadczenia?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-17 09:48:07
    Temat: Re: przeniesienie kredytu hipotecznego
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl>

    Użytkownik Wojciech Wolyniak <w...@m...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
    > niezly interes)
    > Czy ktos to praktykowal i jakie ma doswiadczenia?

    Wlasnie znojomy przenosi kredyt "Alicja". ING BSK zaproponowal mu wykupienie
    tego kredytu na bardzo dogodnych warunkach :)

    Malin

  • 3. Data: 2002-01-17 10:34:14
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Myślę że jest to realne.
    Ja co prawda miałem taki przypadek przy kredycie ale na firmę , oczywiście
    zabezpieczeniem była hipoteka.
    Wyglądało to tak:

    wartość kredytu np. 100 tys. zł ( nieruchomość warta 200 tys. zł )

    drugi Bank najpierw wpisywał się na hipotekę jako pozycja druga ( jest to
    możliwe ) , później przelewał kasę do Banku z którego rezygnowałem , poczym
    po spłacie pierwszy Bank wykreślał się z hipoteki ..............

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2002-01-17 15:39:37
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > niezly interes)
    > Czy ktos to praktykowal i jakie ma doswiadczenia?

    Właśnie przeniosłem kredyt hipoteczny z PKO BP do HypoVereinsbank.
    Kolejność jest następująca:
    1. Załatwiasz wszystkie formalności w nowym banku, podpisujesz umowę.
    2. Kredyt jest ubezpieczany ( w moim wypadku na rok )
    3. Nowy bank przelewa kasę.
    4. Rozliczasz się ze starym bankiem.
    5. Zdejmujesz starą hipotekę.
    6. Zakładasz nową.
    7. Dostarczasz wypis z KW z wisaną nową hipoteką ( u mnie oznacza to
    zwrot składki na ubezpieczenie kredytu za nie wykorzystane pełne
    miesiące)

    Jacek Kurowski

  • 5. Data: 2002-01-18 11:25:00
    Temat: Odp: przeniesienie kredytu hipotecznego
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

    > Czesc.
    > Czy ktos z was jest zorientowany jak wyglada przeniesienie
    > kredytu hipotecznego?

    Można zaciągnąć kredyt w innym banku na taką spłątę, ale formalności sa
    takie
    same jak przy zaciąganiu nowego kredytu.Zatem, wniosek , udokumentowna
    zdolność kredytowa
    Współpracuję z Bankiem Ślaskim, żeby otrzymać kredyt hipoteczny,trzeba
    mieć udokumentowaną zdolność kredytowa, BSK liczy 980 zł brutto dochodu na 1
    członka rodziny + rata kredytu.
    Najmniej jest formalności przy zatrudnieniu na stałe na czas nieokreślony.Do
    udokumentownia zdolności kredytowej wystarczy zaświadczenie o zarobkach
    kredtobiorców,
    Szczegóły warunków http://www.epolisa.republika.pl/bank/hipoteka.htm.
    Minimalny wkład własny to 20 %, oprocentownie w PLN- 19,72 %, w USD -
    6.75%,
    w EURO -7.33 %, Przedstawienie dodatkowego zabezpieczenia spłąty kredytu za
    cały czas kredytowania w formie ubezpieczenia na zycie z cesja polisy na
    bank pozwala ubiegać się o obniżenie oprocentownia o 1%, okres kredytowania
    5,10,15,20 lub 25 lat.Istnieje mozliwość przewalutowania kredytu.

    Pozdrawiam.

    ---------Wiesława Zaleska---------------------------------------
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie
    ------------

  • 6. Data: 2002-01-18 14:37:41
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl>

    Użytkownik Wiesława Zaleska <w...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a290ti$efs$...@n...onet.pl...

    > Minimalny wkład własny to 20 %, oprocentownie w PLN- 19,72 %, w USD -
    > 6.75%,

    Jesli LIBOR 6M + 3%, to bedzie okolo 4,98%. 6,75% bylo chyba do konca
    grudnia?

    Malin

  • 7. Data: 2002-01-19 21:12:31
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>

    Użytkownik Jacek Maliszewski <J...@s...home.pl> > Jesli LIBOR
    6M + 3%, to bedzie okolo 4,98%. 6,75% bylo chyba do konca
    > grudnia?
    >
    > Malin

    oj, przepraszam
    na styczen to bodajze 14.46 % w PLN, 5.18% w USD i 6.46% w EURO