  • 11. Data: 2008-07-23 11:48:09
    Temat: Re: przeniesienie kredytu hipotecznego w CHF do innego banku
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Alien" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:g64fpn$96q$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Weź jeszcze pod uwagę konieczność przeniesienia hipoteki - nie wiem, czy
    > to znaczące kwoty teraz są, ale jak ja brałem kredyt, to był nie mały
    > koszt...
    > Na Twoim miejscu jednak zwróciłbym się do obecnego banku z wnioskiem o
    > obniżenie marży. Nie "straszył" na początku "ucieczką", ale wspomniał
    > oczywiście w argumentacji o lepszych warunkach w innych bankach.
    >
    > A z ciekawości: który to bank tak Ci nie odpowiada?

    Hipoteka 200zł za wpis.
    Straszyć trzeba ucieczką - Millenium z 4,95 zeszło do 4,75.
    Po zamówieniu opinii o kredycie od razu 4,3 negocjuję dalej bo w nowym mam
    3,68.
    Refinans zwraca sie po ok 2-5 lat zależnie od warunków.
    --
    -------------
    MisiekK

  • 12. Data: 2008-07-23 12:53:04
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    MisiekK pisze:
> [...]
    > 3,68.
    > Refinans zwraca sie po ok 2-5 lat zależnie od warunków.

    A co to jest ta "opinia o kredycie"?
    Ja mam 4,85 i bylbym szczesliwy, gdyby udalo mi sie zbic chociaz o 0,5%

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 13. Data: 2008-07-23 19:11:48
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości
    > A co to jest ta "opinia o kredycie"?
    > Ja mam 4,85 i bylbym szczesliwy, gdyby udalo mi sie zbic chociaz o 0,5%

    Dokument nazywany też "zaświadczeniem" - opinia o przebiegu spłat kredytu,
    wysokości salda na dzień wydania
    papieru oraz nr konta do spłaty i formuła ze bank zgadza się na wykreślenie
    z hipoteki po całkowitej spłacie.
    Potrzebne w większości banków do załatwienia refinansu.
    --
    -------------
    MisiekK

  • 14. Data: 2008-07-24 06:10:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > z reguły tak jest, ale mi w podobnej sytuacji udało się spłacić stary
    > kredyt bezpośrednio w CHF nowym kredytem. I tym sposobem uniknąłem spreadu
    > i znacznego wzrostu zadłużenia...

    spłaciłeś gotówką czy przelewem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-07-24 08:01:52
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > sp?aci?e? gotówk? czy przelewem?
    Nie, stary bank (PKOBP) utworzył rachunek techniczny w CHF do spłaty
    kredytu, a nowy bank (DB) przelał franki na to konto.