eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-07-29 14:47:44
    Temat: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Od: "air" <i...@t...pl>

    czy ktos z grupowiczow przenosil kredyt studencki?
    w moim przypadku chodzi o bgż -> mbank, inteligo lub vw.
    jest to w ogole mozliwe?
    w bgż twierdzą że nie. a ja mam już dość tego banku.
    na mlinii tez nic nie wiedza na ten temat.
    zaraz bede dzwonil do inteligo ale postanowilem wczesniej puscic posta na
    grupe.

    pozdrawiam i dzieki za wszelka pomoc.




  • 2. Data: 2004-07-29 15:05:17
    Temat: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Od: "Misha" <n...@s...pl>

    > czy ktos z grupowiczow przenosil kredyt studencki?
    > w moim przypadku chodzi o bgż -> mbank, inteligo lub vw.
    > jest to w ogole mozliwe?

    nie da rady, co wiecej w bgz (nie wiem jak w innych bankach) nie mozna(bylo)
    zamknac konta az do momentu rozpoczecia splaty preferencyjnego kredytu
    studenckiego

    ps. mozesz napisac co ci nie pasi w bgz? bo sam zastanawiam sie nad wyborem
    banku...


  • 3. Data: 2004-07-29 15:26:12
    Temat: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Od: "air" <i...@t...pl>

    > ps. mozesz napisac co ci nie pasi w bgz? bo sam zastanawiam sie nad
    wyborem
    > banku...
    >
    o dluga historia, wiele rzeczy.
    fatalna obsluga, niekompetencja, olewanie klienta, wewnetrzny burdel, 5 zl
    co miesiac za prowadzenie...




  • 4. Data: 2004-07-29 15:59:08
    Temat: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    air dnia 2004-07-29 17:26 napisał(a) co następuje:

    >> ps. mozesz napisac co ci nie pasi w bgz? bo sam zastanawiam sie nad
    >> wyborem banku...
    > o dluga historia, wiele rzeczy. fatalna obsluga, niekompetencja,
    > olewanie klienta, wewnetrzny burdel,

    Hmm co prawda mam konto dopiero od 5 miesięcy, ale nie zauważyłem
    niczego takiego. Zakładałem przez Internet, odbierałem dokumenty i
    podpisywałem umowę w oddziale w Krakowie na Zwierzynieckiej, kilka razy
    byłem na Gertrudy. Raz tylko zdarzyło mi się czekać 10 minut, zanim
    obsługa znajdzie jakiś papierek (bo B* gdzieś to musiała zostawić), ale
    mogłem poczekać na wygodnej kanapie ;-). Umowa znalazła się,
    przeproszono mnie za oczekiwanie.

    Za każdym razem po złożeniu wniosku przez Internet wymagającego
    podpisania jakiejś umowy (pełnomocninctwo, kredyt odnawialny itp.)
    oddzwaniała do mnie obsługa oddziału (juz po 3-4 dniach), poinformować
    mnie o dalszej procedurze i zapraszano mnie na wizytę w oddziale. Jak
    dotąd odniosłem bardzo dobre wrażenie (w porównaniu z Pekao i
    MultiBankiem).

    Może to silnie zależy od pracowników oddziału? Z centralą (TeleIntegrum)
    nie miałem większych problemów. Wykryłem nawet błąd w systemie: byłem
    pierwszym klientem, który chciał uaktywnić kolejną listę kodów
    jednorazowych (po zużyciu pierwszej). Okazało się, że nie jest to
    możliwe przez WWW ani przez konsultanta w trybie "normalnym" (czyli
    opdając kod z poprzedniej listy): musiałem zastrzec poprzednią listę i
    uaktywnić następną w ten sam sposób, jak pierwszą (z weryfikacją
    danych). Ponoć przed wdrożeniem testowali procedurę i wszystko działało,
    zdziwili się, że w systemie "produkcyjnym" to nie działa. Nie wiem, czy
    to już poprawili, ale obiecali zająć się sprawą.

    > 5 zl co miesiac za prowadzenie...

    A to chyba dość atrakcyjna oferta - zwłaszcza że wszystkie przelewy i
    zlecenia stałe przez Internet są za darmo?

    Marek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1