  • 1. Data: 2009-03-25 20:21:32
    Temat: przenosiny kk vc z mbanku do aliora
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam,

    Praktykowal ktos ostatnio takie przenosiny? Rzeczywiscie da sie uniknac
    calej papierkologii i wystarczy u nich wydrukowac z poczty email trzy
    ostatnie wyciagi w pdf? Czy to tylko teoria? Ewentualnie moga mi zmniejszyc
    limit byle tylko nie latac z papierami. Z mbankowej vc jestem zadowolony ale
    18kpln zwalniajace z oplaty to jak dla mnie troche przegiecie... Jak z
    aliorem nie wyjdzie to rozwazam vc z eurobanku, ale cashback dziala na plus
    aliora.

    Pzdr,
    GP

  • 2. Data: 2009-03-25 21:27:26
    Temat: Re: przenosiny kk vc z mbanku do aliora
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

> [...]
    > zadowolony ale 18kpln zwalniajace z oplaty to jak dla mnie troche
    > przegiecie... Jak z aliorem nie wyjdzie to rozwazam vc z eurobanku, ale
    Nie da sie uniknac. Papierkow cala masa i w dodtaku sa bardzo restrykcyjni.
    Nie zwracaja uwage na to, ze przenosisz karte, tylko skladasz papiery, tak
    jakbys sie staral o karte od nowa.

  • 3. Data: 2009-03-26 07:49:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 22:27:26 +0100, b.s. napisał(a):

    > Nie da sie uniknac. Papierkow cala masa i w dodtaku sa bardzo
    > restrykcyjni.

    A ja mam -- nadal -- odmienne wrażenie. Po 3 miesiącach użytkowania karty
    podwoili mi limit wyłącznie na podstawie spreparowanego "wyciągu" z
    mbanku. Po prostu wyciągnąłem na wierzch tylko wpłaty wynagrodzenia.

    Bankierka twierdzi, że przy przenoszeniu nadal jest prosto i łatwo, na
    podstawie oświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-03-26 13:16:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > Nie da sie uniknac. Papierkow cala masa i w dodtaku sa bardzo restrykcyjni.
    > Nie zwracaja uwage na to, ze przenosisz karte, tylko skladasz papiery, tak
    > jakbys sie staral o karte od nowa.

    Dokładnie - a przy DG to alior dostaje wściku - trzeba tyle przynieść
    papierów że chyba łatwiej wziąć dotację unijną :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-03-28 15:27:20
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    >
    > Bankierka twierdzi, że przy przenoszeniu nadal jest prosto i łatwo, na
    > podstawie oświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach.

    Ja chciałem przenieść sobie limit zamykanej właśnie VC mBanku na
    posiadaną KK Aliora, liczyłem, ze wystarczą 3 ostatnie wyciągi i już, a
    tu niestety, dowiedziałem się, że żeby zwiększyć limit muszę:

    1. złożyć wniosek o zwiększenie limitu
    2. przedłożyć historię wpływów na rachunek
    3. wypisać oświadczenie o dochodach
    4. W ciągu 3 miesięcy dostarczyć do Banku potwierdzenie o zamknięciu
    rachunku Karty kredytowej mBanku.

    Na razie dałem sobie spokój, szczególnie że już 2gi raz miałem
    przypadek, że nie mogłem zapłacić KK aliora - "Transakcja odrzucona". Na
    szczęście karta mBanku zadziałała. Konsultant na infolinii Aliora za
    każdym razem mówił, że mają awarię systemu autoryzacji kart i że
    "pracują nad tym ich najlepsi ludzie".

  • 6. Data: 2009-03-28 15:38:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:27:20 +0100, jurek.news napisał(a):

> [...]
    > rachunek 3. wypisać oświadczenie o dochodach 4. W ciągu 3 miesięcy
    > dostarczyć do Banku potwierdzenie o zamknięciu rachunku Karty kredytowej

    To ja chyba naprawdę mam chody.

  • 7. Data: 2009-03-28 15:43:44
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > To ja chyba naprawdę mam chody.

    Chyba tak. Ja swoją KK Alior (Gold) płaciłem już ze 100 razy - ZAWSZE
    była autoryzacja przez Bank, nigdy z chipa. Nawet płatności na 10-50 zł.
    Czytam Twoje opowieści o szybkiej autoryzacji z chipa jak bajki o
    żelaznym wilku...
    Raz widziałem nawet na terminalu słynny napis "Kod pin zablokowany" po
    którym pani sklepowa sprawnie wcisnęła zielony guzik i poszło dalej. Nie
    wiem, może to przez to, że zmieniłem sobie pin do karty w bankomacie
    Aliora? Albo dostałem gorszą kartę (BTW, też się jeszcze załapałem na
    darmowe przelewy z karty, chociaż kartę dostałem dopiero w styczniu 2009).

  • 8. Data: 2009-03-28 16:05:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:43:44 +0100, jurek.news napisał(a):

> [...]
    > była autoryzacja przez Bank, nigdy z chipa. Nawet płatności na 10-50 zł.
    > Czytam Twoje opowieści o szybkiej autoryzacji z chipa jak bajki o

    To działa nadal.
    Ale miałem ostatnio 2-krotnie odrzuconą transakcję, raz był "błąd nr 5" a
    dwa dni później "anuluj transakcję".

    Zgłosiłem, bank się teraz biedzi z tematem. Ale muszę powiedzieć, że
    podeszli do sprawy rzetelnie.

  • 9. Data: 2009-03-28 16:25:03
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ale miałem ostatnio 2-krotnie odrzuconą transakcję, raz był "błąd nr 5" a
    > dwa dni później "anuluj transakcję".

    O to to. Też miałem wtedy błąd numer 5. Co to oznacza? Pani kasjerka
    szukała w swojej książce do terminala, ale nie znalazła.
    Transakcja była na jakieś 12 zł :-) Bałem się, że błąd 5 to coś w stylu
    "zatrzymać kartę i wezwać policję", na szczęście wyszedłem ze sklepu sam
    i z kartą w portfelu....

  • 10. Data: 2009-03-28 21:48:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 17:25:03 +0100, jurek.news napisał(a):

    > O to to. Też miałem wtedy błąd numer 5. Co to oznacza?

    Bank się zapiera, że to problem po stronie terminala. Jeśli już to pewnie
    karta czegoś się nie lubi z terminalem.