  • 21. Data: 2004-05-17 17:15:33
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Poke napisał:
    > Podziwiam ludzi ktorzy trzymaja pieniadze w tzw bankach internetowych.

    LOL. A można wiedzieć za co ich tak podziwiasz? :)

  • 22. Data: 2004-05-17 18:33:15
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On 17 May 2004 09:10:31 +0200, r...@g...pl wrote:

    > Jeszcze raz soryy, ale miałeś rację...
    > W ich regulaminie jest mowa o 30 dniach od 'doręczenia wypowiedzenia'.
    > Czyli wycofuję się z poprzedniego posta :)
    > Qba

    No prosz i mam nauczke: RTFM. Warto pamietac jak sie bedzie konto w mBanku
    zamykalo.
    --
    vpw (2004-05-17 20:32:10)

  • 23. Data: 2004-05-17 20:46:49
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004 09:02:38 +0200, Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    >Coz... Sam wybrales bank ktory praktycznie nie istnieje, chyba ze sie
    >przejedziesz do W-wy do ich Call Center. Podziwiam ludzi ktorzy trzymaja

    do Warszawy? Eeee, do Łodzi, al.Mickiewicza 10. Sam im parę razy
    zawoziłem jakieś papiery przy okazji zakładania rachunków, aby
    przyspieszyć sprawę. A mLinka też jest chyba w Łodzi.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2004-05-18 06:06:54
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    > a pieniążków nie ma.
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??
    > Cezar

    Jest 30 dni, ale bank ma 48 godzin na rozliczenia międzybankowe
    + sobota/niedziela jest wolne.
    I może jakaś rada: szukam UCZCIWEGO banku z przelewami przez internet,
    brakiem stałych wpłat, ew. kartą
    CEzar

  • 25. Data: 2004-05-18 09:36:26
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]

    > + sobota/niedziela jest wolne.
    > I może jakaś rada: szukam UCZCIWEGO banku z przelewami przez internet,
    Witam,
    z ciekawości pytam w jaki sposób objawiła się nieuczciwość Twojego byłego banku
    internetowego (=mBanku, jak zrozumiałem?)

    pozdr
    hidie

  • 26. Data: 2004-05-18 10:25:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > z ciekawości pytam w jaki sposób objawiła się nieuczciwość Twojego byłego
    > banku internetowego (=mBanku, jak zrozumiałem?)

    Podobno specjalnie wykupili onet,
    a teraz cenzurują jego posty na onecie ;-PPP

  • 27. Data: 2004-05-18 10:35:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podobno specjalnie wykupili onet,
    > a teraz cenzurują jego posty na onecie ;-PPP

    I na dodatek złośliwie szybko odpowiadają na zapytania mailowe! To
    niedopuszczalne!

    ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2004-05-18 12:24:01
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c8as4a$7f7$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox says...
    W watku <c8as4a$7f7$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox piszesz...
    |LOL. A można wiedzieć za co ich tak podziwiasz? :)

    Za odwage!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 29. Data: 2004-05-18 12:25:01
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <6...@4...com>,
    j...@d...com.pl says...
    W watku <6...@4...com>,
    j...@d...com.pl piszesz...

    |do Warszawy? Eeee, do Łodzi, al.Mickiewicza 10. Sam im parę razy
    |zawoziłem jakieś papiery przy okazji zakładania rachunków, aby
    |przyspieszyć sprawę. A mLinka też jest chyba w Łodzi.

    Bez znaczenia - chodzi o zasade. Skoro jak sam piszesz zawoziles jakies
    papiery to jednak sam telefon + interent to za malo.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 30. Data: 2004-05-18 12:28:22
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c8c93k$6pq$1@korweta.task.gda.pl>, c...@p...onet.pl
    says...
    W watku <c8c93k$6pq$1@korweta.task.gda.pl>, c...@p...onet.pl
    piszesz...
    |I może jaka=3F rada: szukam UCZCIWEGO banku z przelewami przez internet,
    |brakiem stałych wpłat, ew. kart=3F

    Na pewno nie internetowy - bo w Polsce banki internetowe sa drozsze w
    obsludzie niz te klasyczne co jest rowniez klasyczna paranoja. Nie
    wspomne juz o "poziomie" obslugi.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke