-
1. Data: 2005-03-16 16:06:57
Temat: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
Od: c...@n...igf.edu.pl
Witam,
To ze niektore tokeny VBdirect przeterminowaly sie 30.11.2004 to juz
wiem.
Pokornie czekalem - a noz sami przysla nowy token w miejsce
przeterminowanego - temat znany z listy i chocby z
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041208/e
konomia/ekonomia_a_8.html
Cierpliwy jestem, ale nie doczekalem sie, wiec 5.03.2005 telefon do VB
- mila Pani mowi: w ciagu tygodnia przeslemy nowy token.
Czekam, czekam, czekam.....i nic.
Dzis - 16.03.2005 - tokenu wciaz nie ma - telefon do VB - tym razem
malo mila Pani mowi - nie wiadomo kiedy Pan dostanie token - mamy
klopoty techniczne. Nie jest znany nawet przyblizony termin wydania
nowego tokena do konta (plus konto). Zadnego tam przepraszam, bedziemy
w kontakcie, poinformjemy Pana, hmmm.....
Prawie cztery miesiace bez internetowego dostepu do konta - fiu, fiu -
VB to bardzo bezpieczny bank internetowy - a moze jest wrecz odwrotnie
i VB zaczyna miec klopoty finansowe, badz co badz jednak zamrazajac
gotowke ilus tam klientow, ktorym nie chce sie pofatygowac osobiscie
na Al. Jana Pawla II lub debatowac z konsultantkami na 0800xxx. ?
Czy VB moze tak beztrosko postepowac nie lamiac jednoczesnie zadnych
praw swoich klientow - w koncu to byl (?) przede wszystkim bank
internetowy.
Czy poza oczywista (poki VB istnieje) mozliwoscia rozstania sie z VB
istnieja inne sposoby "dyscyplinowania" banku - ach...troche bedzie
szkoda, bo wydawalo sie, ze taki porzadny ten VB byl.....
Pozdrawiam,
-cpr
-
2. Data: 2005-03-16 16:22:33
Temat: Re: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>
Uzytkownik <c...@n...igf.edu.pl> napisal w wiadomosci
news:dnig31dccjd0ieaesr4lfuj7shj7rugond@4ax.com...
> gotowke ilus tam klientow, ktorym nie chce sie pofatygowac osobiscie
> na Al. Jana Pawla II lub debatowac z konsultantkami na 0800xxx. ?
> Czy VB moze tak beztrosko postepowac nie lamiac jednoczesnie zadnych
> praw swoich klientow - w koncu to byl (?) przede wszystkim bank
> internetowy.
Ja w koncu odebralem token osobiscie u nich :)
-
3. Data: 2005-03-16 20:22:09
Temat: Re: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
Od: bob <b...@m...ru>
Właśnie zakładam u nich konto i wyslałem umowy, ciekawe czy przyślą mi
przeterminowanego tokena?
Będzie wesoło jak mi się za x lat przeterminuje! Do ich okienka mam 130
kilosów!
-
4. Data: 2005-03-16 21:39:29
Temat: Re: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
Od: c...@n...igf.edu.pl
On Wed, 16 Mar 2005 21:22:09 +0100, bob
<b...@m...ru> wrote:
>W?a?nie zak?adam u nich konto i wysla?em umowy, ciekawe czy przy?l? mi
>przeterminowanego tokena?
>B?dzie weso?o jak mi si? za x lat przeterminuje! Do ich okienka mam 130
>kilosów!okena.
Nie bylo nawet mowy o tym, ze przysla Ci przeterminowanego tokena - na
dzien dzisiejszy to mowia, ze maja trudnosi techniczne z nowymi
tokenami - problem w tym, ze owe i posrednie trudnosci
logistyczno/techniczne VB ma od 30 listopada 2004 r., co stawia
reputacje VB w bardzo zlym swietle.
Nie widzac/znajac powodow w kopotach ze strony RSA (dotychczasowy
wystawca tokenow), zaczynam podejrzewac klopty wewnetrzne (np calkiem
teoretyczne moje domniemania o klopotach finansowych Volkswagen Bank
direct) w VB. Nie prowadze doradztwa finasowego, etc, ale w obecnej
sytuacji VB nie otworzylbym u nich konta i powaznie zastanowie sie
nad likwidacja swojego konta w VB.
Pozdrawiam,
-cpr
-
5. Data: 2005-03-16 21:58:27
Temat: Re: przeterminowany token w VolkswagenBank direct
Od: c...@n...igf.edu.pl
On Wed, 16 Mar 2005 17:22:33 +0100, "Robert Wicik"
<r...@M...onet.pl> wrote:
>Uzytkownik <c...@n...igf.edu.pl> napisal w wiadomosci
>news:dnig31dccjd0ieaesr4lfuj7shj7rugond@4ax.com...
>> gotowke ilus tam klientow, ktorym nie chce sie pofatygowac osobiscie
>> na Al. Jana Pawla II lub debatowac z konsultantkami na 0800xxx. ?
>> Czy VB moze tak beztrosko postepowac nie lamiac jednoczesnie zadnych
>> praw swoich klientow - w koncu to byl (?) przede wszystkim bank
>> internetowy.
>
>Ja w koncu odebralem token osobiscie u nich :)
tylko, ze "kosultantka" (Pani Kamila W.) w dniu 16 marca 2005 pod
numerem 800 103 301 powiedziala, ze ze wzgledu na trudnosci
techniczne: +- "nie wiadomo kiedy bedzie wyslany nowy token", i +-
"nie powie jaki jest jest przyblizony termin wydana nowego tokena"
(co uprawdobodonia interpretacje, ze VB nie wydaje na dzien
dzisiejdzy nowych tokenow).
Oczywiscie powyzsze nie jest poklosiem jakichkolwiek mojch klopotow
finansowych z VB, ale tyka moja "wiedza" pozyskana od konsultantki p.
Kamili W., wobec braku internetowego dostepu do mojego konta od
30.11.2004 r.
Wniosek: pomysl zanim przelejesz pieniadze do banku.
-cpr