  • 41. Data: 2009-01-24 00:16:27
    Temat: Re: przewalutowanie, strefa EUR, wpis w KW
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Norbert Edward Krolog" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:glcc50$frs$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie masz zielonego pojecia o tym jak fukcjonuje Sąd, prawda ?
    > Zeby juz nie drazyc tego watku - jakby podstawowa roznica polega na tym,
    > ze
    > orzeczenia sadowe wydaje Sedzia (co oznacza, ze osobiscie je podpisuje - z
    > wczesniej wskazanym wyjatkiem w zakreise referendarzy, co oznacza iz musi
    > tak naprawde kazdy wniosek samemu przeanalizowac, zeby skontrolowac prace
    > asystenta, wiec nawet szesciu asystentow tylko troche pchnie sprawe do

    To raczej ty nie znasz życia, myślisz, że kto pisze te wszelkie
    pracochłonne uzasadnienia w błachych sprawach? Przecież nie SSR, tylko osoby
    będące na stażach i robiące aplikacje. Z większością zagadnień wpływających
    do wydziałów Kw to nawet małpa by sobie poradziła, nie wspominając o
    referendarzach którzy jednak spore doświadczenie w tym temacie mają i nawet
    z bardziej skomplikowanymi sytuacjami sobie radzą. Więc w czym problem? Że
    zamiast referendarza ta sama osoba będzie inne stanowisko miała, a pod
    postanowieniem sądu pisanym przez tą samą osobę podpisze się SSR a nie
    referendarz?
    Specyfika wydziału wieczystoksięgowego jest daleko inna od wydziału
    karnego czy cywilnego procesowego, tam pomimo tych samych paragrafów każda
    sprawa jest inna, w wydziale Kw praktycznie tylko sprawdzasz wymogi formalne
    i dokonujesz wpisu zgodnie z wnioskiem lub go odwalasz. A specyfikę
    wydziałów Kw wierz mi znam całkiem dobrze.