  • 1. Data: 2010-05-09 14:28:31
    Temat: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni"
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    http://www.youtube.com/watch?v=86GcCrR4R_s

    1:44 - 1:49 no wie pan, przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie
    gdzieś leciał i to się wszystko zmieni.

    WSIok tak tylko niewinnie groził, czy znał już plan?

    aresztować tego ch.uja natychmiast. Dla tych wszarzy tylko pluton
    egzekucyjny!

  • 2. Data: 2010-05-09 15:07:49
    Od: Virck <v...@v...net>

    Co twoj ojciec mial na jajkach jak ciebie robil trollu?

  • 3. Data: 2010-05-09 15:44:35
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
    > Co twoj ojciec mial na jajkach jak ciebie robil trollu?

    wiem co twój miał - UBECKIE WSZY
    prawda, że się zgadza ubecka mendo?

    a teraz gadaj na temat:
    twój WSIok "niewinnie" groził, czy wysypał misternie tkany plan?

  • 4. Data: 2010-05-09 17:05:37
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 09-05-2010 17:44, maniana pisze:

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=86GcCrR4R_s
    >
    > 1:44 - 1:49 no wie pan, przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie

    Masz problemy ze zrozumieniem języka polskiego? Czy też jesteś mądry
    inaczej?

    Agaton

  • 5. Data: 2010-05-09 21:30:09
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Agaton pisze:

    > Masz problemy ze zrozumieniem języka polskiego? Czy też jesteś mądry
    > inaczej?
    >
    > Agaton

    to SBek, jak nie prawdziwy to mentalny - taki najnizszych lotow ten co
    to popieluszke zamordowal, teraz siedzi w pisie i dupe trzesie ze go
    ktos rozpozna, to wali takimi tekstami na grupach dyskusyjnych... typowa
    maskarada...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2010-05-09 22:26:08
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to popieluszke zamordowal, teraz siedzi w pisie i dupe trzesie ze go
    > ktos rozpozna, to wali takimi tekstami na grupach dyskusyjnych... typowa

    LOL! mentalny sbek :) sławciu, ty palancie, co tak trzęsiesz dupa o tego
    wąsatego WSIoka z jakimiś agatonami i resztą grupowych TW, naprawdę ciagle
    myslisz, że wasz WSIok morderca i jego ryży boss wygra wybory? byłeś dziś
    pod Pałacem Prezydenckim?

  • 7. Data: 2010-05-09 22:26:54
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz problemy ze zrozumieniem języka polskiego? Czy też jesteś mądry
    > inaczej?

    ty na pewno masz

  • 8. Data: 2010-05-10 07:59:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
> [...]
    > wąsatego WSIoka z jakimiś agatonami i resztą grupowych TW, naprawdę
    > ciagle myslisz, że wasz WSIok morderca i jego ryży boss wygra wybory?

    ile razy mam Ci pisac ze wali mnie to kto bedzie prezydentem byle to nie
    byl kaczynski lub inny pisuar? tak trudno to skapowac?

    nie - jakos przez ostatnie 4 lata palac prezydencki, odkad stal sie
    kurnikiem, nie byl mi po drodze...

    pozdrawiam
    SLawcioD

  • 9. Data: 2010-05-11 03:56:12
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > ile razy mam Ci pisac ze wali mnie to kto bedzie prezydentem byle to nie
    > byl kaczynski lub inny pisuar? tak trudno to skapowac?

    sławciu, naprawde nie musisz więcej pisać, że jesteś aż takim durniem, ja to
    wiem od dawna.

  • 10. Data: 2010-05-11 04:43:59
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > byl kaczynski lub inny pisuar? tak trudno to skapowac?

    sławciu, naprawde nie musisz więcej pisać, że jesteś aż takim durniem, ja to
    wiem od dawna, wiem, że zrobisz wszystko żeby na złość odmrozić sobie uszy