  • 11. Data: 2010-05-11 05:02:03
    Temat: Re: "przyjdą wybory prezydenckie, albo prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni"
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hs8ecs$d8o$1@news.onet.pl...

    > ile razy mam Ci pisac ze wali mnie to kto bedzie prezydentem byle to nie
    > byl kaczynski lub inny pisuar? tak trudno to skapowac?

    sławciu, naprawde nie musisz więcej pisać, że jesteś aż takim durniem, ja to
    wiem od dawna, wiem, że zrobisz wszystko żeby na złość odmrozić sobie uszy

  • 12. Data: 2010-05-11 21:51:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sławciu, naprawde nie musisz więcej pisać, że jesteś aż takim durniem,
    nie buj zaby - ciebie nie pobije... za cieki jestem

    ptysiu a jak tam twoja klamstwo jakoby to ryzy z bronkiem liste na lot
    ukladali?

    jakos sie do tego debilu nie odniosles - czyzby sie cud zdarzyl i
    maniana zakumal? skonczyly ci

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. tak sie zastanawiam czy masz tyle odwagi, czy masz jaja zeby
    przyznac ze klamales... zeby napisac przepraszam ze pisalem takie
    debilizmy... no maniana badz chlop a nie baba!

  • 13. Data: 2010-05-12 04:54:51
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > nie buj zaby - ciebie nie pobije... za cieki jestem

    ja bym cię durniu do szkoły wysłał, ale na to jesteś raczej za głupi i nic
    ci już nie pomoże.

    > ptysiu a jak tam twoja klamstwo jakoby to ryzy z bronkiem liste na lot
    > ukladali?

    sławciu durniu, to akurat jest fakt, z prezydentem mieli lecieć
    dziennikarze, a generałowie oddzielnie, o machlojkach z samolotami przed
    odlotem musisz sobie sam poszukać (jeżeli rzecz jasna potrafisz). Prezydent
    pod rządami krwawej bandy ryżego gaulaitera nie miał nic do powiedzenia czy,
    czym i z kim leci i chyba tylko takie niedouczone głupki jak ty o tym nie
    wiedzą, a teraz możesz w.ypierdalać.

  • 14. Data: 2010-05-12 05:01:15
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 15. Data: 2010-05-12 05:03:30
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 16. Data: 2010-05-13 21:59:11
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ^
    hehe.. nigdy dobry z ortografii nie bylem;)... oczywiscie pisze sie "boj"

    > ja bym cię durniu do szkoły wysłał, ale na to jesteś raczej za głupi i
    > nic ci już nie pomoże.

    tak wiem - szkola to miejsce od ktorego ty trzymales sie z daleka... no
    i bylo pod goreke... wspolczuje ci... mnie w szkole uczono logicznego
    myslenia - to tez, jak widac, jest ci obce...

    > sławciu durniu, to akurat jest fakt,

    fakt jest taki ze to kancelaria zapraszala na poklad i przedstawilem ci
    dowody... ty natomiast dalej cos tam se pieprzysz tak jak ci ten twoj
    chory mozg podpowiada... glosy z kibla tez slyszysz?

    > z prezydentem mieli lecieć
    > dziennikarze, a generałowie oddzielnie, o machlojkach z samolotami przed
    > odlotem musisz sobie sam poszukać (jeżeli rzecz jasna potrafisz).

    potrafie w przeciwienstwie do ciebie i znalazlem jak wyzej, ale widze ze
    umiejetnosc czytania ze zrozumieniem to nie jest twoja najmocniejsza
    strona...

    > Prezydent pod rządami krwawej bandy ryżego gaulaitera nie miał nic do
    > powiedzenia czy, czym i z kim leci i chyba tylko takie niedouczone
    > głupki jak ty o tym nie wiedzą, a teraz możesz w.ypierdalać.

    slaby jestes...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. koncze ten nie rowny pojedynek, z idiota nie wygram, juz mnie
    sprowadziles maniana do swojego poziomu, a teraz pokonujesz
    doswiadczeniem...

  • 17. Data: 2010-05-14 02:39:48
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> >

    > ps. koncze ten nie rowny pojedynek, z idiota nie wygram, juz mnie
    > sprowadziles maniana do swojego poziomu, a teraz pokonujesz
    > doswiadczeniem...

    sławciu... z idiotą tylko kretyn nie wygra

  • 18. Data: 2010-05-14 02:51:13
    Od: "maniana" <g...@c...es>