  • 1. Data: 2008-12-01 08:31:21
    Temat: przyszedł (zadzwonił) Alior do Olgierda...
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    No dobrze, jestem właśnie po rozmowie z Dyrektorem Ważnym (czegoś tam,
    nie pamiętam), któren zechciał dziś rano (po rozmowie z Prezesem) do mnie
    zadzwonić.

    Stanowisko banku jest takie (będzie oświadczenie, ale zanim przejdzie
    itd.):
    - bank chciał dać bonusa na 1%, ale się przeraził zainteresowaniem
    - miała być zmiana TOiP, ale pracownik się pomylił i nie zmienił daty
    - do momentu wypowiedzenia mamy -- tj. ci, którzy podpisali umowy --
    przelewy bezpłatne (jeee!!)
    - w ramach przeprosin oprocentowanie o 1/5 niższe od standardowego,
    - bezpłatne przedłużenie karty (ale nie wiem czy dożywotnio, czy tylko
    teraz).

    Jeszcze dziś będzie oświadczenie banku na ten temat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2008-12-01 08:35:07
    Temat: Re: przyszedł (zadzwonił) Alior do Olgierda...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 09:31, Olgierd <n...@r...org> wrote:

> [...]
    > - w ramach przeprosin oprocentowanie o 1/5 niższe od standardowego,
    > - bezpłatne przedłużenie karty (ale nie wiem czy dożywotnio, czy tylko

    Dadza to na pismie osobom , ktore zamowily KK wg "starego" TOiP ?

  • 3. Data: 2008-12-01 08:55:20
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 00:35:07 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Dadza to na pismie osobom , ktore zamowily KK wg "starego" TOiP ?

    Nie mam pojęcia. Na pewno te osoby, które już podpisały umowę.
    Czekam na oficjalne oświadczenie banku, które musi przejść przez PR itd.

  • 4. Data: 2008-12-01 09:06:14
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > - do momentu wypowiedzenia mamy -- tj. ci, którzy podpisali umowy --
    > przelewy bezpłatne (jeee!!)

    Co się rozumie poprzez podpisanie umowy?

    Byłem dwa tygodnie temu w oddziale i składałem wniosek o KK, dawałem
    zaświadczenie o zarobkach i podpisywałem wniosek o KK.
    W piątek zadzwonili, że decyzja pozytywna i mam przyjśc w poniedziedziałek
    (dzisiaj) do oddziału "sfinalizować wszystko"

    Czy mnie tez obejmą darmowe przelewy, bo nie wiem czy wogle iść do nich do
    oddziału, a pracownikom i tak nie wieże, bo napewno będą mnie przekonywać,
    że będę miał darmowe przelewy.

  • 5. Data: 2008-12-01 09:09:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 08:55:20 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nie mam pojęcia. Na pewno te osoby, które już podpisały umowę. Czekam na
    > oficjalne oświadczenie banku, które musi przejść przez PR itd.

    Ekchem, chyba się pospieszyłem... ;o)

  • 6. Data: 2008-12-01 09:10:45
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 10:06:14 +0100, Włodziu napisał(a):

> [...]
    > zadzwonili, że decyzja pozytywna i mam przyjśc w poniedziedziałek
    > (dzisiaj) do oddziału "sfinalizować wszystko"

    Oznacza to, że złożono ofertę, która została przyjęta, ale czynność
    prawna nie została dokonana...

    Proszę, zwolnijcie mnie z odpowiedzi na pytanie czy bank jest w tej
    sytuacji związany swoją ofertą i czy można mówić o culpa in contrahendo...

    > Czy mnie tez obejmą darmowe przelewy, bo nie wiem czy wogle iść do nich
    > do oddziału, a pracownikom i tak nie wieże, bo napewno będą mnie
    > przekonywać, że będę miał darmowe przelewy.

    Nie, od dziś już nie.
    Dzwonili do mnie w tej sprawie z "mojego" oddziału. Mają już wytyczne od
    góry ;-)

  • 7. Data: 2008-12-01 09:21:32
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 09:09:05 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ekchem, chyba się pospieszyłem... ;o)

    Dostałem oświadczenie, z jego treścią można zapoznać się tutaj:

    http://tinyurl.com/alior-bank-oswiadczenie

  • 8. Data: 2008-12-01 09:37:30
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 1, 9:31 am, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > - miała być zmiana TOiP, ale pracownik się pomylił i nie zmienił daty

    Zawsze myślałem, że w bankach są jakieś procedury, ktoś sprawdza,
    poprawia, konsultuje etc. A tu proszę, "zwykły" pracownik (zawsze on!)
    zmienił coś w TOiP i dopiero internauci musieli im pokazać palcem.
    Bardzo fajna bajka :)

  • 9. Data: 2008-12-01 09:39:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 08:31:21 +0000, Olgierd napisał(a):

    > - w ramach przeprosin oprocentowanie o 1/5 niższe od standardowego, -
    > bezpłatne przedłużenie karty (ale nie wiem czy dożywotnio, czy tylko
    > teraz).

    NIEOFICJALNIE ;-)

  • 10. Data: 2008-12-01 10:01:07
    Od: Asen <a...@g...com>