  • 21. Data: 2008-12-02 11:12:37
    Temat: Re: przyszedł (zadzwonił) Alior do Olgierda...
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Alior Bank oświadcza, że na stronie internetowej banku zamieszczona
    > została Taryfa Opłat i Prowizji opatrzona błędną datą. Pomyłka ta
    > wynikała ze zwykłego przeoczenia pracownika podczas aktualizowania pliku,
    > nie zaś z celowego działania. Aktualna Taryfa Opłat i Prowizji została
    > niezwłocznie opublikowana na niniejszej stronie.

    właśnie kurier przyniósł mi umowę konta i CD z TOiP...oczywiście jest tam
    stara wersja = 0% prowizji za przelew ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-12-02 11:48:39
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Taryfa Opłat i Prowizji obowiązująca od 1 grudnia 2008 roku wprowadza
    > opłatę za przelew z rachunku karty kredytowej w wysokości 1% kwoty tylko
    > dla nowych Klientów. Jednocześnie informujemy, że opłata ta nie dotyczy
    > Klientów, którzy już skorzystali z naszej oferty lub wnioskowali o kartę
    > kredytową przed 1 grudnia 2008 r.

    A tak swoją drogą to wprowadzają teraz niezłe bordello... Przy następnej
    zmianie taryfy nikt już nie będzie wiedział, kogo dotyczy.

    PG

  • 23. Data: 2008-12-02 11:50:12
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > nie zaś z celowego działania. Aktualna Taryfa Opłat i Prowizji została
    > niezwłocznie opublikowana na niniejszej stronie.

    Nie wierzę w ani jedno słowo. Ale oczywiście nie liczyłem, że napiszą:
    tak zrobiliśmy to świadomie, liczyliśmy, że się nie wyda.

    PG

  • 24. Data: 2008-12-02 13:12:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 11:50:12 +0000, Piotr Gralak napisał(a):

    > Nie wierzę w ani jedno słowo. Ale oczywiście nie liczyłem, że napiszą:
    > tak zrobiliśmy to świadomie, liczyliśmy, że się nie wyda.

    Szczerze to też jestem sceptyczny...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 25. Data: 2008-12-02 13:34:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Szczerze to też jestem sceptyczny...

    tylko dlaczego bank nadal wysyła klientom nieaktualny TOiP?

    właśnie dostałem wersję gdzie nadal jest 0% przy przelewie z kk ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2008-12-02 13:39:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę w ani jedno słowo. Ale oczywiście nie liczyłem, że napiszą: tak
    > zrobiliśmy to świadomie, liczyliśmy, że się nie wyda.

    Przecież to oczywiste, że kłamią. Czego to ludzie nie zrobią dla kasy albo
    stanowiska.

    marekz

  • 27. Data: 2008-12-02 13:41:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > zrobiliśmy to świadomie, liczyliśmy, że się nie wyda.

    Przecież to oczywiste, że kłamią. Czego to ludzie nie zrobią dla kasy albo

    Dodatkowo zwróć uwagę, że na blogu Olgierda pojawili się Dyżurni, podobnie
    jak to bywa na wątkach mówiących źle o mBanku.

    marekz

  • 28. Data: 2008-12-02 14:20:47
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:41:45 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    >
    > Dodatkowo zwróć uwagę, że na blogu Olgierda pojawili się Dyżurni,
    > podobnie jak to bywa na wątkach mówiących źle o mBanku.

    Ale jest ich mało i są mało przekonywujący. Znaczy się Alior ma także
    słaby pijar.

  • 29. Data: 2008-12-02 14:27:28
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Olgierd wrote:
> [...]
    >
    > Stanowisko banku jest takie (będzie oświadczenie, ale zanim przejdzie
    > itd.):
    > - bank chciał dać bonusa na 1%, ale się przeraził zainteresowaniem
    > - miała być zmiana TOiP, ale pracownik się pomylił i nie zmienił daty
    > - do momentu wypowiedzenia mamy -- tj. ci, którzy podpisali umowy --
    > przelewy bezpłatne (jeee!!)
    > - w ramach przeprosin oprocentowanie o 1/5 niższe od standardowego,
    > - bezpłatne przedłużenie karty (ale nie wiem czy dożywotnio, czy tylko
    > teraz).
    >
    > Jeszcze dziś będzie oświadczenie banku na ten temat.

    Na poczatek na gazeta.pl juz trafil wpis z blogu Olgierda - pewnie jutro
    bedzie na wp i onet.

    Oj, przyjdzie zaplacic Aliorowi, i to chyba nawet bardziej niz im sie
    wydaje w tej chwili.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 30. Data: 2008-12-02 14:34:00
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 15:27:28 +0100, Maverick napisał(a):

    > Na poczatek na gazeta.pl juz trafil wpis z blogu Olgierda - pewnie jutro
    > bedzie na wp i onet.

    Oj :-) faktycznie

    > Oj, przyjdzie zaplacic Aliorowi, i to chyba nawet bardziej niz im sie
    > wydaje w tej chwili.

    Myślę, że niestety tak.
    Teraz to naprawdę czekam na Astona Martina. Jak go dostanę to mogę
    napisać, że wszystko sobie wyssałem z brudnego palca...
    .... albo nie, będę uczciwym prawnikiem! ;=)