  • 11. Data: 2002-01-11 04:01:55
    Temat: Re: pytania egzam.
    Od: "jasin" <m...@a...pl>

    > nie bede Ci tlumaczyl, po co to jest i dla kogo.

    A może warto by podesłać kopię twoich postów Markowi Capińskiemu?
    czy teraz dobrze trafiłem?

    Parę lat temu wykładałem na WSB, a nie znam innego miejsca w Sączu gdzie
    odpowiedzi na Twoje pytania mogłyby mieć zastosowanie. Może to da Ci trochę
    do myślenia... Jak już chcesz iść na skróty to z głową... a tymczasem
    polecam politologię na Międzynarodowej Szkole Dyplomacji w Lądku Zdroju :)))

  • 12. Data: 2002-01-11 07:54:10
    Od: "JackT" <j...@p...sos.com.pl>

    Użytkownik "jasin" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > tylko przez głupotę twego pytania... Marek natrudził się by coś Ci
    > wytłumaczyć :)))) a ty nawet pewnie nie przeczytałeś tego co dostałeś...
    > Potem nasze uczelnie wypuszczają dupków z tytułami magistrów, którzy ....

    Trafiają do Kas Chorych, Ofe, ubezpieczeń "life"... Tak?

    > ręce opadają...

    Dziękuję. Pozdrawiam. <<< JackT >>>
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."

  • 13. Data: 2002-01-11 14:22:19
    Temat: Odp: pytania egzam.
    Od: "ExtraBall" <e...@i...pl>

    Użytkownik jasin <m...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1lo30$lp3$...@n...tpi.pl...

    > Parę lat temu wykładałem na WSB,

    powaznie - a moge wiedziec co ?

    pozdr.
    ExtraBall

  • 14. Data: 2002-01-11 17:27:38
    Od: "Marcin Fudala" <m...@k...home.pl>

    "jasin" <m...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > do myślenia... Jak już chcesz iść na skróty to z głową... a tymczasem
    > polecam politologię na Międzynarodowej Szkole Dyplomacji w Lądku Zdroju
    :)))

    no coz moge powiedz, sprobuj :)
    dla mnie mogles nawet w Oxfordzie i coz z tego.... kogo to obchodzi???
    pytanie tylko dlaczego juz nie wykladasz, czyzby "dupek z tytulem magistra"?

    bez odbioru

  • 15. Data: 2002-01-11 17:37:34
    Od: "Marcin Fudala" <m...@k...home.pl>

    czlowieku,
    jesli w LO 2 klasa dostaje sie tytul magistra
    to swietnie heheheehe

  • 16. Data: 2002-01-11 17:48:22
    Od: "emka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Fudala" <m...@k...home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla mnie mogles nawet w Oxfordzie i coz z tego.... kogo to obchodzi???
    > pytanie tylko dlaczego juz nie wykladasz, czyzby "dupek z tytulem

    dupkiem jest ten który innych nazywa dupkami : ))))))
    z reguły o wiele większym młody człowieku : )))

    emka

  • 17. Data: 2002-01-11 18:49:19
    Od: "Marcin Fudala" <m...@k...home.pl>

    zauwaz ze jest to w cudzyslowie
    zacytowalem kolege z wczesniejszego maila
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-01-13 21:18:31
    Temat: Re: pytania egzam, odp. na tyle, aby zdac ;-)
    Od: j...@f...onet.pl (J.F.)

    On Thu, 10 Jan 2002 20:16:43 +0100, Marcin Sokołowski wrote:
    >Kasa. Jak najwiecej.

    Warto dodac ze w p. dobrze zarzadzanym mowa o kasie w dlugim okresie.

    >Ilosc tej kasy dostepna na zyczenie lub na papierze.

    Nie tylko, oj nie tylko. wielkosc obrotu, stopien opanowania rynku,
    zagrozenie ze strony konkurencji, nowoczesnosc technologii, przerost
    zatrudnienia ..

    J.

  • 19. Data: 2002-01-14 07:35:33
    Od: "Marcin Sokołowski" <a...@N...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko, oj nie tylko. wielkosc obrotu, stopien opanowania rynku,
    > zagrozenie ze strony konkurencji, nowoczesnosc technologii, przerost
    > zatrudnienia ..

    Eee.. to juz na 3+ ;-)))
    --
    Pozdrawiam !
    Marcin "Xms" Sokołowski

  • 20. Data: 2002-01-14 07:36:34
    Od: "Boswell" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie tylko, oj nie tylko. wielkosc obrotu, stopien
    opanowania rynku,
    > zagrozenie ze strony konkurencji, nowoczesnosc

    Tylko i wyłącznie - wartość zdyskontowanych przepływów
    pieniężnych dla akcjonariuszy.
    --
    Pozdr.
    Boswell