  • 1. Data: 2003-05-10 03:18:39
    Temat: pytania i dylematy "nowego"
    Od: s...@p...onet.pl

    Jak istnieć w grupie kiedy obserwuję bardzo stronnicze / wręcz agenturalne/
    porady grupowiczów a co gorsze sam tej stronniczości nie mogę się wyzbyć ?
    Jaki jest standard moralny tej grupy bankowych intrnautów?
    Niech ktoś mi napisze szczerze.

    zrannym burzowym pozdrowieniem stach

  • 2. Data: 2003-05-10 10:05:54
    Temat: Re: pytania i dylematy "nowego"
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > porady grupowiczów a co gorsze sam tej stronniczości nie mogę się wyzbyć ?
    > Jaki jest standard moralny tej grupy bankowych intrnautów?

    CZEKAM NA ODPOWIEDZ O RANNEJ BURZY.

  • 3. Data: 2003-05-10 10:49:03
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > porady grupowiczów a co gorsze sam tej stronniczości nie mogę się wyzbyć ?
    > Jaki jest standard moralny tej grupy bankowych intrnautów?

    194.242.62.26 e1cfpi.pkobp.pl

    x7% This is the RIPE Whois server.
    % The objects are in RPSL format.
    %
    % Rights restricted by copyright.
    % See http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/copyrigh
    t.html
    inetnum: 213.180.128.0 - 213.180.131.255inetnum: 194.242.62.0 -
    194.242.62.255inetnum: 194.242.62.0 - 194.242.62.255
    netname: PKOBP-NET
    descr: Subnet for Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski S.A.
    descr: Connected by ATM SA, NETIA and TPNET
    country: PL

    Zajmij sie lepiej praca, a nie pisaniem na grupe i uprawianiem propagandy
    dla swego pracodawcy.

    Pozdr. Michal Witkowski

  • 4. Data: 2003-05-10 11:01:50
    Od: Schliesky <s...@g...pl>

    Michał Witkowski wrote:
> [...]
    > country: PL
    >

    > Zajmij sie lepiej praca, a nie pisaniem na grupe i uprawianiem propagandy

    Może to właśnie jego praca?

    --
    Schliesky
    email: schliesky (at) gazeta (kropka) pl

  • 5. Data: 2003-05-10 11:02:53
    Od: Schliesky <s...@g...pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Zajmij sie lepiej praca, a nie pisaniem na grupe i uprawianiem propagandy
    > dla swego pracodawcy.

    Może to właśnie jego praca?

  • 6. Data: 2003-05-10 11:08:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Schliesky wrote:

    > Może to właśnie jego praca?

    To w takim razie należy go zwolnić, bo robi to wyjątkow nieefektywnie:-(
    Sorry, life is brutal.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-05-10 11:14:40
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:3EBCDC5D.3020802@gazeta.pl...

    > Może to właśnie jego praca?

    Mozliwe, ale sadze, ze akurat na tej grupie taka propagnda jaka uprawia pan
    Stach nie ma wiekszego sensu.

    Pozdr. Michal

  • 8. Data: 2003-05-10 11:26:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Mozliwe, ale sadze, ze akurat na tej grupie taka propagnda jaka
    > uprawia pan Stach nie ma wiekszego sensu.

    Moze sie dostal dopiero do pracy i pierwszy raz oglada te grupe? albo
    jakis praktykant???
    Dali mu prikaz - tak jak maja zapisane w procedurach Inteligo
    pozostalych po starej ekipie - przegladanie grupy dyskusyjenj
    pl.biznes.banki, animowanie dyskusji na temat konta Inteligo i takie
    tam - tyle, ze nie zaopatrzyli jegomoscia w podstawowa wiedze
    "ukrywania" sie.
    Smieszne jest, kiedy wali propagande, a jak ktos mu zwraca uage, to
    wysmarowal post z tego watku... huhuhuh