  • 1. Data: 2010-11-02 06:49:13
    Temat: pytanie do specjalistów od Kart kredytowych
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Co sie stanie z rachunkiem karty kredytowej jak nadpłacę np 5 tys złoych a
    mam limit tylko 3 tys. Wiem, wiem będzie nadpłata, ale wyjadę zagranicę na
    ponad 3 miesiące i chciałbym z tej karty korzystać bez koniecznośći
    comiesięcznej spłaty. Czy muszę co miesiąc dokonywać tych spłat czy
    wystarczy jak system sam sobie pobierze z nadpłconego rachunku?
    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2010-11-02 07:06:32
    Temat: Re: pytanie do specjalistów od Kart kredytowych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Lis, 07:49, "Krasnal" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > comiesięcznej spłaty. Czy muszę co miesiąc dokonywać tych spłat czy
    > wystarczy jak system sam sobie pobierze z nadpłconego rachunku?

    Lepiej usatwic splate automatyczna tej KK i zostawic te pieniadze na
    koncie z ktorego bedzie ona pobierac pieniadze.
    Sporo KK ma taka opcje z konta debetowego w tym samym banku z ktorego
    pochodzi karta.

  • 3. Data: 2010-11-02 08:44:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4ccfb49e$0$22803$6...@n...neostrad
    a.pl...

    System sam sobie pobierze z nadpłaconego rachunku.

  • 4. Data: 2010-11-02 21:07:11
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Krasnal <k...@p...onet.pl> dared to write:
> [...]
    > koniecznośći comiesięcznej spłaty. Czy muszę co miesiąc dokonywać tych
    > spłat czy wystarczy jak system sam sobie pobierze z nadpłconego rachunku?

    Zazwyczaj nie można pominąć comiesięcznej spłaty karty kredytowej. Dopóki masz
    nadpłatę na koncie, nie ma problemu; ale kiedy zejdziesz na debet, spłacać powinieneś
    (w przeciwnym razie pójdzie informacja do BIK-u i ostatecznie mogą zablokować kartę).

    A poza tym lepiej weź te dwa tysiące w walucie kupionej w kantorze, zawsze
    zaoszczędzisz na złodziejskich przewalutowaniach karcianych.

    k.

  • 5. Data: 2010-11-02 22:47:45
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 22:07, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > A poza tym lepiej weź te dwa tysiące w walucie kupionej w kantorze, zawsze
    zaoszczędzisz na złodziejskich >przewalutowaniach karcianych.

    KK Polbanku + Mocnooszczędnościowe i dwa problemy z głowy (dobre kursy
    i automatyczne spłacanie karty)

  • 6. Data: 2010-11-02 23:20:16
    Od: " " <n...@g...pl>

    Krasnal <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > comiesięcznej spłaty. Czy muszę co miesišc dokonywać tych spłat czy
    > wystarczy jak system sam sobie pobierze z nadpłconego rachunku?

    Pierwsza rzecz, to regulamin karty i ZWYCZAJE w Twoim banku...
    Są banki, które np. wbrew swojemu regulaminowi zwyczajowo nie naliczają kar w
    opóźnieniach spłaty karty kredytowej, jeżeli spłaci się zadłużenie przed
    wygenerowaniem następnego zestawienia). Były banki, w którym wpłacenie kilku
    rat (kredyt ratalny) w 1 dzień burzyło harmonogram spłat i system banku
    generował wezwania do zapłaty.

    Druga to moja hipoteza: na wyciągu z miesiąca w którym wpłacisz 5000 będziesz
    miał nadpłatę 2000 (przy założeniu braku transakcji obciążających). Przy
    limicie kredytowym 3000, na kolejnym zestawieniu transakcji, gdzie będą w
    sumie transakcje na np. 1000 - po prostu zmniejszy się nadpłata do 1000.
    Dopóki nie wykorzystasz tej nadpłaty bilans wpłaty/obciążeń będzie na plus i
    do zapłaty nic nie będziesz miał. Wg zasady: saldo początkowe - obciążenia
    ogółem + wpłaty ogółem = saldo końcowe (jak na minusie, to DO ZAPŁATY).

    Radzę jednak PRZED wyjazdem skontaktować się z bankiem w celu potwierdzenia
    tej hipotezy.

  • 7. Data: 2010-11-03 09:01:19
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Lis, 00:20, " " <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > rat (kredyt ratalny) w 1 dzień burzyło harmonogram spłat i system banku

    Które to banki robią takie miłe prezenty w postaci braku kary? Czyżby
    ten z czteroliterową nazwą, zaczynającą się na C?

    pzdrwm
    luc