  • 1. Data: 2004-11-25 14:59:20
    Temat: pytanie do zorientowanych, e-rachunki i inne
    Od: "michaueq" <k...@g...ax.pl>

    witam

    Analizowalem oferte bankow i po kilku obliczeniach najkozystniejsza dla mnie
    jest oferta mBanku, tzn najwyzsze oprocentowanie. Jesli nawet bylo gdzies
    wyzsze niz emax plus, to roznice "zjadaly" takie czy inne oplaty. Sporym
    minusem sa dla mnie wplaty do mbanku ( tylko poczta) moze doradzicie jakas
    alternatywe?
    Rozwiazaniem byloby zalozenie rachunku w banku ktory nie pobiera oplat za
    prowadzenie i ma bezplatne przelewy- czy jakis bank oferuje taki produkt ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-25 15:25:37
    Temat: Re: pytanie do zorientowanych, e-rachunki i inne
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    michaueq wrote:
    > Rozwiazaniem byloby zalozenie rachunku w banku ktory nie pobiera
    > oplat za prowadzenie i ma bezplatne przelewy- czy jakis bank oferuje
    > taki produkt ?

    konto lokacyjne w Raiffeisen Bank tak ma
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-25 15:28:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-25 15:59, kiedy michaueq napisał(a) co
    następuje:

    > Rozwiazaniem byloby zalozenie rachunku w banku ktory nie pobiera oplat za
    > prowadzenie i ma bezplatne przelewy- czy jakis bank oferuje taki produkt ?

    Jeżeli masz na koncie (luzem, albo w lokatach) 5000 to e-konto pro w
    Lukasie.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 4. Data: 2004-11-25 15:50:50
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Jeżeli masz na koncie (luzem, albo w lokatach) 5000 to e-konto pro w
    > Lukasie.

    Ale kolega chyba chce kase trzymac w mbanku, wiec to drugie konto byloby
    tylko tym przejsciowym.

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-11-25 16:06:49
    Od: "michaueq" <k...@g...ax.pl>

    > konto lokacyjne w Raiffeisen Bank tak ma

    jest ciekawsze niz emax-plus, ta oferte przegapilem :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-11-25 17:54:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michaueq" <k...@g...ax.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenie i ma bezplatne przelewy- czy jakis bank oferuje taki produkt ?

    Jezeli chodzi o ROR to oferta mbanku nie jest wcale oferta z "najwyzszej
    polki", VW- darmowe przelewy, wyzsze oproc., Lukas e-konto pro przy
    spelnieniu pewnych warunkow cenowo atrakcyjne, szczegolnie przy wykonywaniu
    duzej ilosci przelewow, no i placowka do wplat. Jezeli chodzi o konta
    oszczednosciowe (jak cytowany emax plus), to polecam INGBSK, 1 przelew
    darmowy poza bank, dla odroznienia z mBanku placisz 0,5zl. Jakby nie patrzyl
    mBank nie jest najatrakcyjniejsza oferta.