  • 1. Data: 2003-06-11 06:56:32
    Temat: Re: pytanie dotyczace identyfikacji - mBank
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > Zalozmy, ze wlascicielka konta w mBanku wyjezdza gdzies daleko - nie ma
    > mozliwosci zarzadzania swym kontem.
    > Zostawia wiec wszystkie hasla, numery, dane itd swojemu przyjacielowi.
    > Sytuacja wymaga aby on (ten przyjaciel) zadzwonil do mlinii i aktywowal
    > jeden z kanalow dostepu.

    Tak, ponieważ do aktywowania kanałów dostępu nie jest potrzebny głosowy
    kontakt z operatorem mLinii.

  • 2. Data: 2003-06-11 06:58:00
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

> [...]
    > jeden z kanalow dostepu.

    Tak, ponieważ do aktywowania kanałów dostępu nie jest potrzebny głosowy
    kontakt z operatorem mLinii. Wyjątkiem jest tylko "telefoniczny" kanał
    dostępu.

  • 3. Data: 2003-06-11 07:00:11
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy musi odstawiac teatrzyk z "pozyczeniem"
    > damskiego glosu, czy tez fakt posiadania hasel i wszelkich informacji
    > wystarcza a roznica plci nie odegra wiekszej roli ?

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=743
    43&t=74334
    :-)

    Waldek

  • 4. Data: 2003-06-11 07:12:54
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > No tak, ale jesli mam aktywowac liste hasel jednorazowych, to juz
    > automatycznie tego nie zrobie

    Jeżeli jest to pierwsza lista to niestety automatycznie tego nie zrobisz.

  • 5. Data: 2003-06-11 08:45:28
    Temat: pytanie dotyczace identyfikacji - mBank
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

[...]
    jeden z kanalow dostepu. Czy musi odstawiac teatrzyk z "pozyczeniem"
    damskiego glosu, czy tez fakt posiadania hasel i wszelkich informacji
    wystarcza a roznica plci nie odegra wiekszej roli ?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2003-06-11 09:08:40
    Temat: Odp: pytanie dotyczace identyfikacji - mBank
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-06-11 09:09:22
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=743
    43&t=74334
    > :-)
    >
    > Waldek

    Cos jest na ten temat, ale nic oficjalnie.

    Marcin

  • 8. Data: 2003-06-14 20:11:25
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > damskiego glosu, czy tez fakt posiadania hasel i wszelkich informacji
    > wystarcza a roznica plci nie odegra wiekszej roli ?

    Ja bym sobie darowal teatrzyk. Czy gdybym zaczal przyjmowac hormony, zmenil
    glos i ksztalt bioder, to nie moglbym zarzadzac swoimi pieniedzmi w mBanku ?
    Zadzwon, powiedz, ze jestes swoja kolezanka i przyjmujesz leki.

    Beniowa

    PS. Oczywiscie najbardziej interesujacy kasus to zmiana plci posiadacza
    rachunku...