  • 1. Data: 2013-05-14 23:00:18
    Temat: pytanie mocno teoretyczne
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    ale moze ktos zna z historii podobnych przypadkow, a mianowicie jaki
    wplyw na notowania spolek bardzo bogatego pana X mialaby informacja
    (upublicznienie) ze pan X niebawem przekreci sie na tamten swiat ?

  • 2. Data: 2013-05-14 23:10:09
    Temat: Re: pytanie mocno teoretyczne
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    news <color1@{wytnij.to}interia.pl> pisze:
    > ale moze ktos zna z historii podobnych przypadkow, a mianowicie jaki
    > wplyw na notowania spolek bardzo bogatego pana X mialaby informacja
    > (upublicznienie) ze pan X niebawem przekreci sie na tamten swiat ?

    A pan X to sprawny manager czy długo dogorywający dinozaur z Alzheimerem?
    Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków :-)

    --
    A. Filip
    Mądry przez całe życie może zgłupieć na chwilę.

  • 3. Data: 2013-05-14 23:48:10
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2013-05-14 23:10, A. Filip pisze:

    > A pan X to sprawny manager czy długo dogorywający dinozaur z Alzheimerem?
    > Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków :-)

    a bo ja wiem... chyba raczej to pierwsze skoro znalazl sie w pierwszej
    dziesiatce wg forbes'a ;)

  • 4. Data: 2013-05-14 23:54:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote in message

> [...]
    > Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków :-)

    a bo ja wiem... chyba raczej to pierwsze skoro znalazl sie w pierwszej

    a kopie czy buduje ?

  • 5. Data: 2013-05-15 00:41:46
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2013-05-14 23:54, george pisze:

    > a kopie czy buduje ?

    a jaki to ma związek z zadanym pytaniem ? ;)

    jednocześnie zastanawia mnie ile jest warta taka informacja zanim
    zostanie upubliczniona ? no i nadal pozostaje pierwsze pytanie, nie
    śledzę rynków giełdowych ani historii z tym związanej, więc może ktoś
    jest w stanie pospekulować lub oprzeć się na historycznych, podobnych
    przypadkach ?

  • 6. Data: 2013-05-15 02:47:27
    Od: "Rela" <h...@h...he>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    śledzę rynków giełdowych ani historii z tym związanej, więc może ktoś
    jest w stanie pospekulować lub oprzeć się na historycznych, podobnych

    Wszystko zalezy od tego jak silną pozycję ma w spółce - patrz ostanio Steve
    Jobs w Apple Inc. Jesli jest obecnie alkcjonariuszem mniejszościowym i nie
    ma zadnej znaczacej pozycji w spółce to wpływ będzie marginalny.

  • 7. Data: 2013-05-17 13:41:41
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > ale moze ktos zna z historii podobnych przypadkow, a mianowicie jaki wplyw
    > na notowania spolek bardzo bogatego pana X mialaby informacja
    > (upublicznienie) ze pan X niebawem przekreci sie na tamten swiat ?

    Buffet już ogłosił swego następcę...