  • 21. Data: 2002-05-25 11:23:52
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Krociutko - nie czytasz uwaznie postow.
    Czytam uważnie i dlatego zauwazam że ktoś wypisuje nieprawdę.

    >Ja nie pisalem o ogolnych
    > sytuacjach, o taksowkach tym bardziej, od poczatku opisywalem swoj
    > przypadek.
    Zrozum że dla kogoś chcącego założyć konto istotne są właśnie zasady na
    jakich działa bank, a nie to do którego odzdziału ty masz blisko albo że
    zawsze wpłacasz do PKO przez pocztę bo taki masz kaprys.I nie wolno ci wtedy
    napisać że PKO bierze prowizję od wpłat bo to nieprawda i wprowadzasz kogoś
    w błąd.

    >Czytany w oderwaniu od kontekstu kazdy post ma niescislosci
    To akurat nieprawda. Ale twój ma i to czytany w kontekscie

    > I pozostaje przy swoim: Gdybym mial tylko Lukasa, tylko mBank, tylko
    > (jakikolwiek bank internetowy, którego oddziały fizycznego nie mam w moim
    > mieście) - wpłaty sa platne. To oczywiste.
    Z uporem maniaka brniesz w zaparte. Wpłata do kazdego banku ( nie tylko
    internetowego) poprzez inny będzie cię kosztować prowizję. Ale to nie znaczy
    że wpłaty są płatne bo są bezpłatne. To ze wolisz zapłacić prowizję w innym
    banku zamiast jechać do odległego oddziału to twoja prywatna sprawa i nie ma
    wpływu na bezpłatność wpłat i nie upowaznia cię do twierdzenia że wpłaty są
    płatne. Skoro ktoś tego nie pojmuje i nie potrafi odróznić banku bez
    odziałów jak mBank (gdzie musisz płacić prowizję lub kombinować z
    zakładaniem dodatkowego konta w innym banku do robienia wpłat) od banku z
    odziałami i bezpłatnymi wpłatami ( gdzie tego robić nie musisz choć
    oczywiście mozesz jeśli masz ochotę) to chyba rzeczywiście żadna dyskusja
    nie ma sensu.

    billy

  • 22. Data: 2002-05-25 11:50:04
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    > ePKO to fizycznie oddział w Bydgoszczy, zanim nastąpi 'odmiejscowienie' w
    > okienku wypłacic (chyba) nie mozesz, ale mozesz uzyc karty ePKO Visa
    > Elektron w bankomacie, który jest przy JAKIMKOLWIEK oddziale PKO BP -
    > zupełnie bez prowizji. Ten sposób sobie chwale - darmo i wygodnie, kolejki
    > do bankomatu sa mniejsze od tych przy okienkach, przynajmniej u nas.
    >
    > Seb

    Czasem mujsz ewyplacic wieksza kwote,
    wiec zaden bankomat nie wchodzi w gre, tylko placowka

    Pzdr
    Slawek

  • 23. Data: 2002-05-25 11:55:01
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > wyplacalem pieniadze z Lukasa w placowce i sie mocno zdziwilem
    > zostala pobrana prowizja
    A nie potrzebnie bo wystarczyło przeczytać TOiP.
    W Lukasie mają tak smiesznie że wypłaty w odziale z konta "zwykłego" są
    bezpłatne ( chyba że powyżej 20tys i nieawizowane w przeddzień) zaś z
    "internetowego" płatne 2zł.
    A żeby było ciekawiej twierdzili że jedna osoba może mieć u nich tylko jedno
    konto ( albo "zwykłe" albo "internetowe"). Drugie można mieć ale jako
    wspólne z inną osobą.

    > W WBK wyplacam bez prowizji
    Hmm... mam tam konta od lat ale jakoś nigdy nie wypłacałem ( tyle tych kart
    i bankomatów)
    W TOiP wyczytałem że płatne, a bezpłatne tylko w razie awarii oddziałowego
    bankomatu
    Zeby było śmieszniej biorą prowizję od kwoty którą awizowałeś do wypłaty a
    potem nie wypłaciłeś.

    billy

  • 24. Data: 2002-05-25 11:58:32
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    "billy" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przeczytałem uważnie.

    > wiem

    no to w czym problem?
    Nie chcce placic prowizji od wplaty do jakiegokolwiek banku wirtualnego
    czy tez Lukasa Wbk czy innego
    zaklada konto w PKO (planowka pod nosem) i ma wplaty bez prowizji
    przelew robi sobie gratis i jest OK

    > 3zl
    > NIe musiałby i nie płaci a informacja jest nieprawidłowa.
    Informacja jest 100% prawidlowa - w jego przypadku ( post dotyczy tego
    przypadku - zrozum to w koncu)
    musi zaplacic prowizje jesli chce wplacic do jakiegokolwiek innego babku niz
    PKO BP

    Rownie dobrze
    > mógłby odradzać komuś PeKaO SA BZWBK albo ING BŚ gdyż w jego mieście nie
    > mają oddziału ( wniosek: trzeba płacić prowizję od wpłat.)
    wreszcie prawidlowy wniosek
    jak nie ma oddzialu w jego miescie to musi placic prowzije
    Ciesze sie ze w koncu zrozumiales

    > billy
    > PS jeśli mógłbyś odpowiadać pod ułatwiłbyś czytanie

    odpowiadam

    Pzdr
    Slawek

  • 25. Data: 2002-05-25 12:27:34
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy tez Lukasa Wbk czy innego
    > zaklada konto w PKO (planowka pod nosem) i ma wplaty bez prowizji
    Wyjasniłem to wyzej jeśli byłbys łaskaw sobie przeczytac
    Nie ma znaczenia czy i jak wysoką prowizję on płaci i ile kosztuje go bilet
    do banku bo wpłaty w Lukasie są bezpłatne a mBank nie ma odziałów gdzie
    możnaby taką wpłate zrobić.

    > Informacja jest 100% prawidlowa - w jego przypadku ( post dotyczy tego
    > przypadku - zrozum to w koncu)
    Niestety nie jest prawidłowa. (patrz wyzej) Gdyby miał konto _tylko_ w
    mBanku to musiałby płacić prowizję ( innej możliwości nie widzę) zaś mając
    konto tylko w Lukasie nie musi płacić. Ani on ani nikt inny.

    > Rownie dobrze
    > wreszcie prawidlowy wniosek
    Wniosek prawidłowy był od poczatku tylko porada bezsensowna.
    Czy skoro przez kilka lat nigdy nie wypłacałem gotówki z konta w oddziale bo
    blizej mi i wygodniej do kilkunastu bankomatów to mam napisać: " Nigdy nie
    wypłacisz gotówki w oddziale" ???? albo " Nie można wypłacać gotówki w
    oddziale " ???

    > Ciesze sie ze w koncu zrozumiales
    Niestety nie mogę napisać tego samego

    > odpowiadam
    Dzięki . Od razu lepiej :-)

    billy

  • 26. Data: 2002-05-31 09:00:14
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj billy,

    W Twoim liście datowanym 25 maja 2002 (13:55:01) można przeczytać:

> [...]
    > i bankomatów)
    > W TOiP wyczytałem że płatne, a bezpłatne tylko w razie awarii oddziałowego

    Kiedys (tuz po polaczeniu) dalem dziewczynie karte zeby wybrala z
    bankomatu. Poniewaz byl zepsuty wziela w oddziale. I co? Oczywiscie
    zaplacila prowizje, chyba 2,5 zl.

    > Zeby było śmieszniej biorą prowizję od kwoty którą awizowałeś do wypłaty a
    > potem nie wypłaciłeś.

    To nie jest smieszne bo wiekszosc bankow tak robi. I wydaje mi sie to
    rozsadne i naturalne.

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Bring the boys back home"

  • 27. Data: 2002-05-31 14:45:04
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Witaj billy,
    Dzień Dobry !

    > Kiedys (tuz po polaczeniu) dalem dziewczynie karte zeby wybrala z
    > bankomatu. Poniewaz byl zepsuty wziela w oddziale. I co? Oczywiscie
    > zaplacila prowizje, chyba 2,5 zl.
    Sorry ale nic Ci nie poradzę. To nie mój bank :-)
    Napisałem tylko to co oni sami umieścili w swojej TOiP. Może trzeba było
    upomnieć się o nienaliczanie prowizji ze względu na awarię bankomatu ? To
    Tequilla twierdził że bierze w oddziale bez prowizji.

    > To nie jest smieszne bo wiekszosc bankow tak robi. I wydaje mi sie to
    > rozsadne i naturalne.
    Nie neguję.Nie sprawdzałem doswiadczalnie w różnych bankach bo jak napiałem
    radzę sobie bankomatami.
    A usmiech mój wzbudziło to to że Teuilla napisał iż bank nie pobiera
    prowizji od wypłacanej w oddziale gotówki a bank wręcz odwrotnie ,że pobiera
    i to nie tylko od wypłacanej ale i od tej której nie wypłaca.

    billy