  • 1. Data: 2002-04-08 19:43:59
    Temat: pytanie o oplaty za przelew !!!!!!!!
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    posiadam w CitiBanku rachunek walutowy w euro i nie jest to lokata
    w zwiazku z tym moje pytanie
    jakie sa oplaty za przelew do banku w niemczech kwoty 5, 10, 15, 20 i 25
    euro (oplaty za aukcje na ebay-u)
    jest to dla mnie dosc istotne i czy moge te operacje wykonywac za pomoca
    internetu dziekuje za szybka odpowiedz pozdraweiam serdecznie

  • 2. Data: 2002-04-08 20:00:05
    Temat: Re: pytanie o oplaty za przelew !!!!!!!!
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Dj[B]" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > jest to dla mnie dosc istotne i czy moge te operacje wykonywac za pomoca
    > internetu dziekuje za szybka odpowiedz pozdraweiam serdecznie

    20 zl od przelewu pobierane z konta zlotowkowego

    -adrian