  • 1. Data: 2008-08-20 12:04:08
    Temat: pytanie o splatY zaluzenia kk
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    czy dla banku prowadzącego rachunek kk ma znaczenie ilość przelewów wpływających
    na konto w celu spłaty zadłużenia?

    przykład:
    zadłużenie 100 spłacam przelewem z banku 'a' 50 oraz z banku 'b' 50.

    oba przelew "wchodzą" na rachunek spłacanej karty w terminie wyznaczonym przez
    bank.

  • 2. Data: 2008-08-20 12:08:03
    Temat: Re: pytanie o splatY zaluzenia kk
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy dla banku prowadzącego rachunek kk ma znaczenie ilość przelewów
    > wpływających na konto w celu spłaty zadłużenia?

    No bez jaj, a jakie by to mogło mieć znaczenie? Możesz spłacać i w tysiącu
    przelewów.

    marekz

  • 3. Data: 2008-08-20 12:08:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

  • 4. Data: 2008-08-20 12:53:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 14:08, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:g8h17m$17o7$1@opal.icpnet.pl...

    > No bez jaj, a jakie by to mogło mieć znaczenie? Możesz spłacać i w tysiącu
    > przelewów.

    Juz kilka razy splacalem KK kilkoma mniejszymi przelewami .
    Pilnuje tylko na wszelki wypadek, zeby weszly tego samego dnia, dajac
    w sumie pelna kwote splaty zadluzenia wchodzaca na konto karty.

  • 5. Data: 2008-08-20 12:53:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 7. Data: 2008-08-20 13:06:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Juz kilka razy splacalem KK kilkoma mniejszymi przelewami .
    Pilnuje tylko na wszelki wypadek, zeby weszly tego samego dnia, dajac
    w sumie pelna kwote splaty zadluzenia wchodzaca na konto karty.

    Nie ma najmniejszego znaczenia wejście w tym samym dniu. Oby tylko przed
    terminem spłaty.

    marekz

  • 8. Data: 2008-08-20 13:16:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 15:06, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > w sumie pelna kwote splaty zadluzenia wchodzaca na konto karty.
    >
    > Nie ma najmniejszego znaczenia wejście w tym samym dniu. Oby tylko przed

    A bede sie potem tlumaczyl, ze nie jestem wielbladem, jak "system" zle
    podliczy.....

  • 9. Data: 2008-08-20 13:16:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 10. Data: 2008-08-20 14:44:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    A bede sie potem tlumaczyl, ze nie jestem wielbladem, jak "system" zle
    podliczy.....

    z systemem nie wygrasz ;-(

    --
    pozdrawiam