  • 1. Data: 2002-10-15 18:55:57
    Temat: Re: pytanie o stanowisko pracy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aohob1$5mp$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczow,
    >

    > ostatnio znalazlem ogloszenie jednego z bankow dotyczace zatrudnienia
    > pracownika na stanowisku:
    >
    > Asystent/Młodszy Dealer transakcji walutowych i pieniężnych (Treasury)

    Bank Handlowy? ;)

    Maciej

  • 2. Data: 2002-10-15 18:57:57
    Temat: pytanie o stanowisko pracy
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam grupowiczow,

    moze to nie jest najlepsza grupa, ale licze na to ze jest tu wielu znawcow
    tematu.

    ostatnio znalazlem ogloszenie jednego z bankow dotyczace zatrudnienia
    pracownika na stanowisku:

    Asystent/Młodszy Dealer transakcji walutowych i pieniężnych (Treasury)

    Moze ktos z was wie co moze dokladnie oznaczac taka praca, wazniejsze
    obowiazki,
    wymagania dotyczace umiejetnosci na tym stanowisku.

    Niestety nic wiecej nie bylo napisane.

    Prosze o pomoc

    pzdr

    Habier

  • 3. Data: 2002-10-15 20:01:15
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bank Handlowy? ;)
    >
    > Maciej

    Nie, inny ale tez fajny ;)
    Jak cos wiecie dajcie info

    pzdr

  • 4. Data: 2002-10-15 20:15:09
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Habier" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > obowiazki,
    > wymagania dotyczace umiejetnosci na tym stanowisku.

    Sorry, ale jesli nie wiesz, co to za stanowisko, to znaczy,
    że nie dla Ciebie ta praca.

  • 5. Data: 2002-10-15 21:21:09
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale jesli nie wiesz, co to za stanowisko, to znaczy,
    > że nie dla Ciebie ta praca.

    Swieta racja, ale...
    Interesuje mnie to, wiec jesli cos wiesz... daj znac :)

    pzdr

  • 6. Data: 2002-10-15 23:17:17
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Ogólnie rzecz biorac skaczesz po piwo - tzn wklepujesz zlecenia dealera,
    pilnujesz, czy back office dobrze rozliczyl to, co dealer zrobil na
    miedzybanku i z klientem, czasem domkniesz jekies zlecenie klientowskie,
    zadzwonisz do brokera, porobisz raporty ..... sam nie zarzadzasz pozycja,
    nie masz na sobie ryzyka :(((
    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2002-10-16 16:04:29
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Sorry, ale jesli nie wiesz, co to za stanowisko, to znaczy,
    > że nie dla Ciebie ta praca.

    ale teraz to zes walnal:) to samo w 5 bankach moze miec 6 nazw:)