  • 1. Data: 2006-04-20 15:40:33
    Temat: pytanie odnośnie wkładu własnego w kredycie mieszkaniowym
    Od: "Jacek" <jacek12121@op(wytnij).pl>

    Witam !

    Biorę kredycik w Millennium. Wkład własny ustaliłem
    na poziomie 25 % całkowitej wartości nabytego mieszkanka.
    Czy mój wkład muszę wpłacić na konto w Millennium
    czy np. mogę wcześniej wręczyć wkład sprzedającemu.
    Reasumując..czy bank interesuje się moim wkładem..czy
    jest i w jakiej formie został przekazany i kiedy.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2006-04-20 16:10:12
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Reasumując..czy bank interesuje się moim wkładem..czy
    > jest i w jakiej formie został przekazany i kiedy.

    Tak. Musisz udowodnić, że masz te 25% wartości mieszkania.
    Forma już jest mniej istotna.

  • 3. Data: 2006-04-20 20:49:59
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > Reasumując..czy bank interesuje się moim wkładem..czy
    > jest i w jakiej formie został przekazany i kiedy.

    Bank będzie chciał od ciebie potwierdzenia wpłaty.
    np. zapis w akcie notarialnym, lub potwierdzenie od sprzedającego