  • 11. Data: 2006-12-14 06:44:47
    Temat: Re: pytanko do posiadaczy kont w Millennium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Lopez napisał(a):

    > Tylko te co stoja w oddzialach, te na miescie za 1PLN

    I tak powstają legendy. W oddziałach Mille NIE MA bankomatów sieci Euronet.
    To, kto je serwisuje, to już sprawa banku.

  • 12. Data: 2006-12-14 07:22:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]
    ja mam wszystkie gratis ;-)

    > I tak powstają legendy. W oddziałach Mille NIE MA bankomatów sieci Euronet.
    > To, kto je serwisuje, to już sprawa banku.

    ale pozostaje pytanie, czy mozna z bankomatu w oddziale wyplacic < 50zl?

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2006-12-14 14:21:26
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    i jeszcze jedno w §27 umowy ror jest zapis, ze posiadacz rachunku ma
    prawo odstapic od umowy karty debetowej w ciagu 14 dni od otrzymania
    pierwszej karty debetowej o ile nie zostala dokonana zadna transakcja ta
    karta
    bank zwraca oplate za wydanie karty po potraceniu kosztow zwiazanych z
    jej wydaniem...

    czy ktos testowal to rozwiazanie?
    ciekawi mnie jakie sa te koszty wydania karty...

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2006-12-14 16:12:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > ale pozostaje pytanie, czy mozna z bankomatu w oddziale wyplacic < 50zl?

    Nie.

  • 15. Data: 2006-12-14 16:25:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > karta
    > bank zwraca oplate za wydanie karty po potraceniu kosztow zwiazanych z

    Standardowa formułka wymagana ustawą, przy każdej karcie zresztą to jest...

    > czy ktos testowal to rozwiazanie?
    > ciekawi mnie jakie sa te koszty wydania karty...

    Pewnie ile banków tyle interpretacji tego zapisu... Nie zdziwiłbym się,
    gdyby policzyli po prostu opłatę za wydanie.

  • 16. Data: 2006-12-15 11:43:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Standardowa formułka wymagana ustawą, przy każdej karcie zresztą to jest...

    > Pewnie ile banków tyle interpretacji tego zapisu... Nie zdziwiłbym się,
    > gdyby policzyli po prostu opłatę za wydanie.

    info jakie otrzymalem z Millennium

    "Ust 2 par 27 w obecnej chwili jest martwy, to znaczy ze Bank nie
    potrąca kosztów związnaych z wydaniem karty debetowej w przypadkau
    odstąpienia posiadacza karty od umowy.
    Bank mógłby rozważyć wprowadzenie opłaty związanej z kosztami wydania
    karty w sytuacji, gdyby zjawisko odstąpienia od umowy przybrało
    charakter masowy. Wówczas stosowna opłata pojawiłaby się w cenniku usług. "

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2006-12-15 18:16:49
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > nie wiem czy uda mi się wytrzymać cały rok z tym bankiem, na razie mam
    > same jazdy; np. w menu kk mam komunikat "błąd dostępu do karty" i nikt
    > nie wie dlaczego tak się dzieje, w oddziale kobita "moze sie panu
    > wszystkie opcje jeszcze nie uruchomily"?

    Ja miałem konto w Millennium i ciągle były problemy. Powiedziałem
    "dziękuję, dowidzenia".

    MARIO