  • 1. Data: 2002-03-09 11:53:06
    Temat: rach. oszczednosciowy w Multi
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    Cytat ze strony MultiBanku:
    "środki z Rachunku Oszczędnościowego są płynnie przesuwane na Twoje
    MultiKonto, tak by było na nim zawsze określone wcześniej minimum; system
    bankowy uzupełnia niedobór automatycznie, raz dziennie."

    Czy to komus dziala? Bo mi nadwyzki pow. 1000 rzeczywiscie przechodza na
    rach. oszczednosciowy, natomiast w druga strone juz nie bardzo :-( Od wtorku
    mam na multikoncie saldo 50, dostepne srodki 150 i mimo, ze na RO sa
    pieniadze, to jakos nie chca sie "plynnie przesunac" na multikonto.....
    Bug czy feature?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-09 11:56:21
    Temat: Re: rach. oszczednosciowy w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    bug :(

  • 3. Data: 2002-03-09 13:14:02
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > bug :(

    To kiepsko :-(
    W takim razie caly ten rachunek oszczednosciowy nie ma najmniejszego sensu.
    Skoro na biezaco musze kontrolowac saldo i recznie robic przelewy, to juz
    wole przelewac cala nadwyzke do mbanku.

    Rafal

  • 4. Data: 2002-03-09 13:22:15
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Bug czy feature?
    Takich bledow w mBanku i Multi jest wiecej ale nie bede tutaj o nich pisac.

  • 5. Data: 2002-03-09 13:24:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> napisał w wiadomości

    > Takich bledow w mBanku i Multi jest wiecej ale nie bede tutaj o nich
    pisac.

    A to czemu? Chyba dobrze byloby poinformowac wszystkich jakie problemy moga
    wystepowac.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 6. Data: 2002-03-09 13:26:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W takim razie caly ten rachunek oszczednosciowy nie ma najmniejszego
    sensu.
    > Skoro na biezaco musze kontrolowac saldo i recznie robic przelewy, to juz
    > wole przelewac cala nadwyzke do mbanku.

    Pisalem do nich - maja poprawiac.

  • 7. Data: 2002-03-09 13:49:45
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Rafal Deptula napisal:
> [...]
    > mam na multikoncie saldo 50, dostepne srodki 150 i mimo, ze na RO sa
    > pieniadze, to jakos nie chca sie "plynnie przesunac" na multikonto.....

    Mialem podobna sytuacje. Okazuje sie w transferach miedzy multikontem
    i ro wystepuja dwa progi. Jeden to prog salda, powyzej ktorego
    nadwyzka przelewana jest na ro; drugi to prog, do ktorego saldo
    multikonta jest uzupelniane. Obydwa progi moga byc rozne (min 1kzl) -
    w Twoim przypadku nie ustawiono poprawnie drugiego progu. Popros wiec
    o kontakt z multilinia - doradca od reki, zgodnie z wola klienta,
    ustawia obydwa progi. Zastanawiam sie tylko, dlaczego przy otwieraniu
    ro multibank nie informuje o istnieniu tych dwoch progow i dlaczego
    tak czesto sa one niepoprawnie ustawione.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 8. Data: 2002-03-11 16:18:42
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> (news:a6d29q$2nk$1@news.tpi.pl):
    > Takich bledow w mBanku i Multi jest wiecej ale nie bede tutaj o nich
    pisac.
    ? NTG ? ;)