  • 1. Data: 2003-02-18 09:24:16
    Temat: rachunek PKO BP algorytm kontrolujacy
    Od: e...@o...pl

    HELO :o)
    interesuje mnie algorytm kontrolujacy poprawnosc nowej postaci 19 znakowego
    rachunku PKO BP... Prawdopodobnie jest to robione analogicznie do formatu NRB.

    pozdrawiam
    en57

  • 2. Data: 2003-02-18 09:49:03
    Temat: Re: rachunek PKO BP algorytm kontrolujacy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl>
    > interesuje mnie algorytm kontrolujacy poprawnosc nowej postaci 19
    znakowego
    > rachunku PKO BP... Prawdopodobnie jest to robione analogicznie do formatu
    NRB.

    jest to dokladnie ten sam algorytm
    program i szczegoly masz na http://www.ebanki.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-02-18 19:43:41
    Od: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>

    Poszukaj na wcześniejszych postach - IBANATOR.

    Pozdrawiam
    Pararobert