  • 21. Data: 2002-01-22 14:16:52
    Temat: Re: rachunek biezacy w PKO SA - po co te 200 zl?
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "wkg" <w...@i...pl> napisal(a):

    >1) Nie mowilem o rach biezacym, tylko o Pekao w ogole. Myslalem o
    >eurokoncie.
    >2) Na ich stronie wyczytalem, ze prowizja z tytulu linii, kredytu
    >odnawialnego czy jak to zwac to 0.3 %
    >3) Znajoma ma to eurokonto i nic jej nie pobrali

    Zle wyczytales PeKaO pobiera zarowno oplate jednorazowa i jednoczesnie
    co rok za prolongate ale nie moglem zlanelc ile moze na www bedzie.

    W moim wypadku placilem ok. 55 zl. rocznie za limit 5000 zl

    Tomek

  • 22. Data: 2002-01-22 15:05:24
    Temat: Re: rachunek biezacy w PKO SA - otworzylem !
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Sadze, ze jest tak, ze w czasach tak odleglych, ze nikt ich dobrze nie
    > pamieta, powstal jakis zamysl na to, jak ograniczyc powstawanie martwych
    > kont. Trzeba bylo mianowicie wplacic 200 PLN. Pamietajac o tym w roznych
    > oddzialach personel "tworczo" interpretuje ten pomysl i stad bajzel. To
    > chyba nie jest problem. Jezeli wplacisz, to i wyplacic mozesz. Nie sadze,
    > zeby Ci od razu zamkneli rachunek.

    Otworzylem, wplacilem, a ze w banku pusto to zostawie im do jutra ta kase,
    na te 0.10 % , ciekawe ile to bedzie ... :)
    Pan Dysponent nie chcial uwierzyc, ze nie pracuje i sie nie ucze - w glowie
    mu sie nie miescilo:)

    Dzieki za podpowiedzi
    PS Czy ktos z Was ma moze VC czy inna karte , ale wydana do rachunku
    kartowego?
    Pytanie o taki twor przerazilo Pana dysponenta , chce 500 zl blokady...
    Wojtek

  • 23. Data: 2002-01-22 15:37:10
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > PS Czy ktos z Was ma moze VC czy inna karte , ale wydana do rachunku
    > kartowego?
    > Pytanie o taki twor przerazilo Pana dysponenta , chce 500 zl blokady...
    > Wojtek

    Ich w ogole latwo wprawic w przerazenie. Odnioslem wrazenie, ze kazde moje
    pytanie pan siedzacy za lada odbieral jako zagrozenie lub nietakt. Ozywil
    sie dopiero w momencie, w ktorym moja pani zniecierpliwiona przeciagajaca
    sie nieobecnoscia zadzwonila do mnie z pytaniem "co tak dlugo"

    No i zaczelo sie. W panow (bylo ich tam dwoch) wstapil nowy duch ! Zrobili
    sie purpurowi i zaczeli wymachiwac rekami. Krzyczeli: "tu nie wolno", "tu
    nie wolno". No to poszedłem :(

    pzdr
    wkg

  • 24. Data: 2002-01-22 18:52:03
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Zle wyczytales PeKaO pobiera zarowno oplate jednorazowa i jednoczesnie
    >co rok za prolongate ale nie moglem zlanelc ile moze na www bedzie.
    >
    >W moim wypadku placilem ok. 55 zl. rocznie za limit 5000 zl

    Witam

    Masz racje

    "prowizja za udzielenie, prolongowanie i podwyzszenie pozyczki w Eurokoncie:
    od 0,9%, min. 10 zl"

    pzdr
    wkg