  • 1. Data: 2002-06-10 15:32:52
    Temat: rachunek bieżący w dolarach - gdzie za darmo ?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    Od lat trzymam pare centow w BPH, bo mialem tam ROR.
    ROR zlikwidowałem, bo w mBanku mi wystarcza.
    Szcześliwy, ze to juz koniec kłopotów siedze sobie,a tu listonosz przynosi
    korespondencje z BPHu...
    I co sie okazuje ? 0,73 pobrane z rachunku za ... prowadzenie.
    To zupelna nowosc..
    A tak swoja droga, jakby banki wprowadzily np oplate 1000 zl za prowadzenie
    rachunkow - to tez by sobie sciagnely nie informujac o zminach w taryfie ?
    Jak dlugo to można tolerowac???

    W związku z powyższym mam pytanie - gdzie calkiem za friko mozna miec
    rachunek avista w dolarach ? Zeby prowadzenie, wplata i wyplata byla za
    friko... oprocentowanie moze byc zero:) ?
    Bardzo prosze o podpowiedz...

    Wojtek (Wkurzony utrata 73 centów)

  • 2. Data: 2002-06-10 15:41:19
    Temat: Re: rachunek bieżący w dolarach - gdzie za darmo ?
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    BZWBK - polecam!
    KredytBank
    NordeBank
    ŻubroBank SA
    chyba PKO BP
    chyba znow INGBsk

  • 3. Data: 2002-06-10 15:50:16
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > BZWBK - polecam!
    > KredytBank
    > NordeBank
    > ŻubroBank SA
    > chyba PKO BP
    > chyba znow INGBsk

    oraz na pewno LG Petro bank

    Marek

  • 4. Data: 2002-06-10 18:24:15
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunkow - to tez by sobie sciagnely nie informujac o zminach w taryfie ?

    To samo miałem z BŚ. Napisałem krótką reklamację, powołując się na brak
    powiadomienia o zmianie TOiP. Poskutkowało zwrotem 5PLN i przeprosinami.

  • 5. Data: 2002-06-12 22:11:52
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > W związku z powyższym mam pytanie - gdzie calkiem za friko mozna miec
    > rachunek avista w dolarach ? Zeby prowadzenie, wplata i wyplata byla za
    > friko... oprocentowanie moze byc zero:) ?

    przypomniałem sobie, że mam juz rachunek w PEAKOSA bieżący - jako wsparcie
    dla mBanku, i otwarcie subkonta w dolarach trwało 2 minutki.
    ALE!
    Wchodze do BPHu , a tu emeryci stoja do jedynej kasy walutowej.
    Wszyscy z tym samym problemem " chcemy zamknac rachunek" - no i trwalo to
    ponad godzine, bo ludzi cala masa, każdy z drobna kwota, ale musi ja w
    gotowce odebrac.
    Nie mogli po prostu ustawic ogranicznenie na 10 000 dolarów ?
    A tak to ludzi wodza za nos ...

    Wojtek Zadziwiony