  • 11. Data: 2007-07-04 11:30:54
    Temat: Re: rachunek/lokata w Euro i funtach
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    [...]

    > A nie?
    Nie.

    > Tak mi w banku powiedzieli, a na dodatek, jak wszedlem na strone, to
    > zeby pobawic sie demo, to trzeba jakis exe zainstalowac...

    I co w zwiazku z tym /
    KJ

  • 12. Data: 2007-07-04 21:40:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Tak mi w banku powiedzieli, a na dodatek, jak wszedlem na strone, to
    > zeby pobawic sie demo, to trzeba jakis exe zainstalowac...

    Działa np pod linuxem tylko trzeba zainstalować odpowiednią wersję javy
    bodajże 1.5.x na 1.6.x coś tam chyba nie bardzo działa - nawet chyba pod
    windowsem też.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-07-04 23:54:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Tak mi w banku powiedzieli, a na dodatek, jak wszedlem na strone, to
    > zeby pobawic sie demo, to trzeba jakis exe zainstalowac...

    ING Bank Śląski jest podmiotem zależnym MIcrosoft Corporation? ;->

    A tak poważniej, to pracownik banku pewnie bladego pojęcia o komputerach
    nie ma i dla niego na komputerze może być tylko "łindołs".

  • 14. Data: 2007-07-05 15:01:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d...@n...lechistan.com>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > ING Bank Śląski jest podmiotem zależnym MIcrosoft Corporation? ;->

    Nic takiego nie sugeruje, ale fakt jest faktem:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32950

    TA

  • 15. Data: 2007-07-05 15:02:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f6g0g4$o8j$1@inews.gazeta.pl>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world pisze:
    > [...]
    > Nie.

    Aha.

    > I co w zwiazku z tym /

    To, ze ja tego .exe nie mam mozliwosci zainstalowac...

    TA

  • 16. Data: 2007-07-05 15:28:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 17:02:32 +0200,
    osoba podpisana: T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world>
    napisała:
    [...]
    > To, ze ja tego .exe nie mam mozliwosci zainstalowac...

    A próbowałeś pod jakimś emulatorem odpalić ? Bo pod linuksowym wine
    chodzi (jakoś) może pod maczka też się znajdzie.

    Inna sprawa, że kojarzę jakieś problemy użytkowników maca z tym
    serwisem, ale nie pamiętam jakie.
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.