  • 11. Data: 2008-05-13 12:07:28
    Temat: Re: rachunek walutowy a'vista z kartą
    Od: t...@g...pl

    A czy poza BZWBK jest jakaś alternatywa, bo reklamy też widzę, ale
    trudno uwierzyć że mają monopol na taką kartę z kontem...

    pzdr
    PiotrekT

  • 12. Data: 2008-05-13 13:02:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Maj, 14:07, t...@g...pl wrote:
    > A czy poza BZWBK jest jakaś alternatywa, bo reklamy też widzę, ale
    > trudno uwierzyć że mają monopol na taką kartę z kontem...
    >
    > pzdr

    Alez nie

    O prosze
    Zakladaj i korzystaj

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/rachunek_avista

  • 13. Data: 2008-05-13 17:12:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Alez nie

    O prosze
    Zakladaj i korzystaj

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/rachunek_avista

    Ale najpierw sprawdź, jak wyglada przeliczanie transakcji kartą.

    MichalL

  • 14. Data: 2008-05-13 18:06:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <t...@g...pl>
    >A czy poza BZWBK jest jakaś alternatywa, bo reklamy też widzę, ale
    >trudno uwierzyć że mają monopol na taką kartę z kontem...

    od ponad 15 lat taką karta jest Visa Classic w PKO BP
    możesz zadeklarowac z jakim walutowym ta karta ma wspolpracowac
    jak wyjezdzasz za granice.
    Karta ta sama a kolejnosc kont a'vista walutowych z ktorymi wspolpracuje
    ustalal klient.
    Teraz moze jest to troche inaczej, bo widze na www, ze pkobp
    ma VC charge - czyli wszystkie miesieczne operacje ksieguja jednoczesnie
    a dawniej pamietam, ze chodzilo o zwykla VC.
    - sprawdzając pkobp na www szukajcie info o krcie VC charge,
    bo w dziele informacji o kontach walutowych na ten temat cisza
    *** blad ***