  • 21. Data: 2012-04-11 23:19:11
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "cinnek" <c...@W...com> napisał w wiadomości
    news:jm4rlr$s44$1@node2.news.atman.pl...

    > Mój telefon do starych też nie należy (HTC Desire). Aplikacja ładnie się
    > zainstalowała, przelewy teoretycznie są "przyjęte do realizacji", ale mimo
    > to się nie realizują.

    A te przelewy robiles na zdefiniowane wczesniej konta
    czy jako jednorazowe potwierdzane zdrapka?

    Wczoraj ktos pisal ze Raifi spi od 22-5 i to by sie zgadzalo
    zlecone w nocy definicje kont o 5:30 rano byly juz na liscie.
    Pierwsza sesja zasilila konto i zaraz poszlo lanie w druga stone
    jednak 2-ga sesja zlekcewazyla zlecenia, poszly dopiero 3-cia ;P

  • 22. Data: 2012-04-11 23:21:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jm4rut$sbr$...@n...news.atman.pl

    > TPIN nie jest IMO potrzebny wiec chyba niepotrzebnie traciles kase
    > podajesz user ID potem to samo haslo co do logowania przez net
    > pozniej nastepuje ustawienie hasla do apli mobilnej
    > i tylko ono jest wykorzystywane przy pozniejszym uzytkowaniu.

    Właśnie na tym ustawianiu miałem problem - stąd pomysł, aby mieć TPIN.
    Nie wiedziałem, że kosztować to będzie ponad 2 złote.

    > Mam juz 3 takich klientow :D

    Czyli nie jestem oryginalny?
    Raczej jestem typowy -- będziesz miał mniej kłopotów.
    Hurtem łatwiej i taniej. Być może mojej matce uda się
    bez pomocy z zewnątrz -- na razie czeka na kuriera.

    Ojciec pogardził wisienkami. Nikogo innego nie miałem.
    Zatem zostaje ewentualne 40 wisienek, jeśli zgodzisz się.

    > ale ponoc zabawa polega na tym aby gonic kroliczka ....
    > - jest jeszcze masa czasu do spelnienia warunkow
    > wiec moze warto podreczyc Raiffiego zamiast isc na latwizne :)

    Będziesz miał wprawę. Ja wolę 90% niż nic.
    Nie przewiduję na razie wymiany telefonów na
    androidowe -- w planach mam uruchomieni kręgosłupa.

    Na razie próbuje innego telefonu -- mam do dyspozycji 3 sztuki,
    ale że idzie to zawsze tą samą drogą a ustawienia telefonu biorę stąd:

    http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/konfigurator.ht
    ml

    więc raczej marne widoki na dobry efekt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-04-11 23:53:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4slb$4r$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/konfigurator.ht
    ml

    > więc raczej marne widoki na dobry efekt.

    Jedyne, co uzyskałem, to informację o niepoprawnym identyfikatorze lub haśle.

    Jedno i drugie podaję poprawnie bez wątpienia.

    Próba zmiany hasła przez WWW nie daje rezultatu.
    Można jedynie przywrócić hasło domyślne. Po tym
    przywróceniu nie można nawet dojść do tego miejsca
    w aplikacji, w którym zmienia się hasło z TPIN na wybrane.
    Przed paroma kwadransami było o tyle lepiej, że aplikacja
    zatrzymywała się po podaniu nowego hasła wraz z jego powtórzeniem.

    Jako hasło logowania podawałem ustalony TPIN.

    Być może RB śpi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-04-12 00:06:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4ui7$g3m$...@i...gazeta.pl

    > Jako hasło logowania podawałem ustalony TPIN.

    > Być może RB śpi.

    Nie śpi!!! Przysłał SMS o tej treści:

    Twój kod
    TPIN został
    zablokowany
    w dniu 12-
    04-2012
    00:01:43. W
    przypadku
    pytań
    prosimy o
    kontakt pod
    numerem:
    225499999

    Moim zdaniem inwestowanie w to coś jest tylko stratą czasu i stratą pieniędzy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-04-12 00:40:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm4v9h$bg4$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > 225499999

    > Moim zdaniem inwestowanie w to coś jest tylko stratą czasu i stratą pieniędzy.

    Jest postęp!!!! ;) Oto efekt logowania via NET:

    Logowanie do systemu nie powiodło się. Podałeś zły
    identyfikator lub hasło. Trzykrotne wprowadzenie
    błędnego hasła powoduje zablokowanie dostępu do
    systemu.

    Na pewno podałem dobry identyfikator -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    a efekt tego widać gołym okiem.
    I na pewno podałem poprawne hasło -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    i sprawdziłem na boku, ;) że w CtrlV było poprawne hasło. Nie pomyliłem
    też kolejności.

    -=-

    W czasie tego pisania dwa razy wszedłem do KB, zleciłem stamtąd przelew
    do mB, wszedłem do mB, przelałem wewnętrznie środki, spłaciłem kartę kredytową
    w mB, wchodziłem do RB...

    Ale jest to moje pierwsze wejście do RB po otrzymaniu SMA z informacja o zablokowaniu
    TPIN.

    Źle widzę współpracę z RB. Za to z KB współpraca wygląda nieźle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-04-12 00:43:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jm519n$vu$...@i...gazeta.pl

    > Na pewno podałem dobry identyfikator -- podałem go za pomocą CtrlC i CtrlV
    > a efekt tego widać gołym okiem.
    + I na pewno podałem poprawne hasło -- podałem je za pomocą CtrlC i CtrlV
> [...]

    > do mB, wszedłem do mB, przelałem wewnętrznie środki, spłaciłem kartę kredytową

    + Ale jest to moje pierwsze wejście do RB po otrzymaniu SMSa z informacja o

  • 27. Data: 2012-04-12 11:28:30
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-04-06 21:40, vvvvvv pisze:
    [ciach]

    Nie wiecie czy aplikacja działa na iPad2 bez 3G ?

    --
    radar

  • 28. Data: 2012-04-12 11:42:47
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-04-06 21:40, vvvvvv pisze:
    > [ciach]
    >
    > Nie wiecie czy aplikacja działa na iPad2 bez 3G ?

    Na IOS ponoc dziala, powinien wystarczyc dostep do neta
    tylko hgw jak z identyfikacja urzadzenia
    ==
    Identyfikacja urządzenia

    - Urządzenie Klienta jest indywidualnie identyfikowane ( dzięki numerom IMEI,
    IMSI, DEVICEID)

    - Podczas aktywacji generowany jest tzw. APPID - unikalny numer identyfikujący
    aplikację

  • 29. Data: 2012-04-12 13:16:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 11:28:30 +0200, radar napisał(a):

    > Nie wiecie czy aplikacja działa na iPad2 bez 3G ?

    Działa.

    AK

  • 30. Data: 2012-04-12 18:25:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >IMEI, IMSI, DEVICEID)

    >- Podczas aktywacji generowany jest tzw. APPID - unikalny numer

    Ale chyba nie będzie problemu z obsługą kilku kont z jednego fona?