  • 1. Data: 2010-03-23 10:05:49
    Temat: ranking analitykow
    Od: "p.wis" <p...@p...onet.pl>

    Wszystkie analizy w jednym miejscu...
    Druga odslona, poprawiona od strony wizualnej i technicznej

    Pozdrawiam
    p.wis

  • 2. Data: 2010-03-23 12:53:20
    Temat: Re: ranking analitykow
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Wszystkie analizy w jednym miejscu...
    > Druga odslona, poprawiona od strony wizualnej i technicznej

    Jaki adres?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-03-23 14:27:00
    Od: p...@p...onet.pl

    www.rankinganalitykow.pl

  • 4. Data: 2010-03-24 07:54:28
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > www.rankinganalitykow.pl

    A jaki jest kanał RSS ? - bo widzę że na Wordpresie postawione .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-24 09:35:31
    Temat: Re: ranking analitykow - No to ja startuję
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    mój wariant 2008-2012

    /\
    \ / \
    \ /
    \ /-----/
    \/
    2012

    Andrzej.

  • 6. Data: 2010-03-24 13:31:40
    Od: Chester <b...@b...pl>

    Endriu pisze:

    > A jaki jest kanał RSS ? - bo widzę że na Wordpresie postawione .....

    http://rankinganalitykow.pl/index.php/feed/

    W normalnych przeglądarkach od razu widać :-)

    Krzysztof "Chester" Sabat

  • 7. Data: 2010-03-27 06:58:17
    Od: "p.wis" <p...@p...onet.pl>

    > mój wariant 2008-2012
    >

    >              /\
    > \            /  \
    > \          /
    >  \  /-----/
    >   \/
    >             2012
    >
    > Andrzej.

    Nie widze przeszkód, napisz tekst, podpisz się imieniem i nazwiskiem, prześlij
    na adres a...@r...pl i wrzucimy.

    Pozdrawiam
    p.wis

  • 8. Data: 2010-03-27 20:13:42
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-03-2010 o 07:58:17 p.wis <p...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie widze przeszkód, napisz tekst, podpisz się imieniem i nazwiskiem,
    > prześlij
    > na adres a...@r...pl i wrzucimy.

    a po co ? wpisał się tu, ma prawo do anonimowości,
    a dodajmy do tego wiele innych prognoz jakie padły na tej grupie.
    Choćby Dietera, którego prognoza zdaje się wypełniać.
    A ci wszyscy widoczni na wspomnianej stronie - oni piszą na ten adres z
    prośba o publikację?
    Wątpię.

    --
    Pozdrawiam,