  • 1. Data: 2003-05-02 23:55:19
    Temat: ranking banków
    Od: "maniek" <m...@p...onet.pl>

    proszę o pomoc w znalezieniu adresu w Internecie z aktualnym rankingiem
    największych banków w Polsce. Siedzię i siedzę, 2am dochodzi i nie mogę
    znaleźć...
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-05-03 08:23:59
    Temat: Re: ranking banków
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    maniek wrote:
    > proszę o pomoc w znalezieniu adresu w Internecie z aktualnym
    > rankingiem największych banków w Polsce. Siedzię i siedzę, 2am
    > dochodzi i nie mogę znaleźć...

    Rzeczpospolita, lub Gazeta Bankowa lub Miesiecnzik Bank (Finansista).
    Ale chyba raczej musisz sie wybrac do biblioteki

  • 3. Data: 2003-05-05 11:02:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Rzeczpospolita, lub Gazeta Bankowa lub Miesiecnzik Bank (Finansista).
    > Ale chyba raczej musisz sie wybrac do biblioteki

    lepiej do kiosku po majowego CHIP-a
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-05-05 14:44:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > lepiej do kiosku po majowego CHIP-a
    > *** blad ***

    Ale najwiekszy bankow a nie ebankowosci? ;)

  • 5. Data: 2003-05-05 15:31:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Ale najwiekszy bankow a nie ebankowosci? ;)

    fakt - jestem jakis roztargniony, przepraszam za zamieszanie
    - przy okazji w tym rankingu CHIPa jest sporo bledow i juz go nie bede
    polecal
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-05-05 19:45:13
    Od: "TOmash" <t...@s...pl>